به گزارش ایرنا سردار محمد قنبری روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: متاسفانه انعکاس اخبار منفی از سیستان و بلوچستان سبب شده تا افکار عمومی نسبت به این استان تصور خوبی نداشته باشند.
وی ادامه داد: اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان با انعکاس ظرفیت ها و واقعیت های این استان نقش مهمی در ارتقای احساس امنیت در نزد افکار عمومی دارند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: انتشار اخبار منفی از استان نقش تاثیر گذاری در جهت دهی افکار عمومی نسبت به این منطقه دارد.
وی ادامه داد: اصحاب رسانه بر اساس رسالتی که بر عهده دارند واقعیات سیستان و بلوچستان را منعکس کنند.
سردار قنبری تصریح کرد: نیروی انتظامی در مناسبت های مختلف به خوبی توانست تمام برنامه های اجرا شده در این استان را با کمال آرامش و در امنیت کامل برگزار کند.
وی بیان کرد: همایش های مختلفی امسال در سیستان و بلوچستان برگزار شد که نیروی انتظامی توانست امنیت کامل این همایش ها را تامین کند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس آمار منتشر شده بیش از سه میلیون نفر در ایام نوروز ورودی و خروجی به این استان داشتیم که همگی این افراد قدردان امنیت منطقه بودند.
وی بیان کرد: پلیس با همکاری با سایر دستگاههای دست اندر کار در تلاش است تا امسال نیز با تمام توان به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات ارائه دهد.
ادامه دارد....
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.