به گزارش دریافتی ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد طاهری با تشریح این عملیات افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ایرانشهر در مورخ دوازدهم آبان سال 78 در راستای برقراری نظم و امنیت و مقابله با سوداگران مرگ، در محورهای فرعی منطقه «گورناک» با اشرار مسلح درگیر شده که در این عملیات تعدادی از کارکنان انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
وی ادامه داد: تلاش های پلیس برای دستگیری عاملان این شهادت که توسط کارآگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی در اولین ساعات پس از شهادت ماموران مورد شناسایی قرار گرفتند آغاز شد ولی این اشرار با تغییر مداوم محل سکونت خود متواری شده بودند.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: یگان های عملیاتی پلیس در تعاقب پایش های اطلاعاتی و با اشراف کامل آخرین مخفیگاه یکی از عاملان اصلی این حادثه دلخراش را در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان سرباز شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و پیچیده دستگیر کردند.
سرهنگ طاهری خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به تیراندازی و شهادت چند نفر از کارکنان نیروی انتظامی در این حادثه، اعتراف و پس از تکمیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
به گزارش ایرنا، در حادثه درگیری آبان سال 78 در منطقه گورناک شهرستان سرباز 36 نفر از ماموران انتظامی توسط اشرار مسلح به شهادت رسیدند.
3042 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.