وزیر اطلاعات گفت: امسال با تلاش نیرو‌های اطلاعاتی بیش از ۳۰۰ اقدام تروریستی در کشور کشف و بی اثر شده است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سیدمحمود علوی که به نمایندگی از رئیس‌جمهور به شهرستان مهاباد سفر کرده بود، پس از حضور در مزار شهداء این شهرستان و غبارروبی این مزار، در جمع مردم مهاباد حاضر شد و با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره کشور در معرض انواع تهدیدات قرار دارد، افزود: سالانه صد‌ها تیم تروریستی در کشور کشف و منهدم می‌شود.
 
وی با بیان اینکه در این راستا دشمنان تلاش‌های زیادی برای ناامن نشان دادن کشور انجام می‌دهند، اضافه کرد: از دشمنان و بدخواهان نظام به جز این گونه تلاش‌ها انتظار دیگری نمی‌رود و بر این اساس در امنیت کشور با کسی تعارف نداریم.
 
وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه همدلی و وحدت تنها راه حفظ امنیت کشور است، اظهارداشت:جمهوری اسلامی ایران متعلق به مردم و افتخار دولت مردان نیز خدمت به مردم است.
 
حجت الاسلام علوی با بیان اینکه در حال حاضر امنیت بی بدیلی در کشور حاکم است، عنوان کرد: این امنیت در سایه همگرایی و هم افزایی دستگاه‌های تاثیرگذار از جمله وزارت اطلاعات، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، بسیج و سایر نهاد‌ها بوجود آمده است.
 
وزیر اطلاعات در پایان افزود: امنیت کاملی که ایران از آن برخودار است، در سایه باهم بودن مردم و مسئولان و شخص رهبر معظم انقلاب به عنوان رکن مهم وحدت و امنیت جامعه حاصل شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.