امام جمعه خاش روزدوشنبه در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: در گام دوم انقلاب باید تمام دغدغه مدیران ارائه خدمت شایسته به مردم، اجرای عدالت و بالا بردن شاخص‌های رضایت‌مندی مردم باشد.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان افزود: مدیران و مسئولان در جامعه اسلامی وظیفه دارند با همه وجود و توان برای مردم وقت بگذارند و جانانه خدمت کنند.
فرماندار خاش هم بیان کرد: اعتمادسازی، بالا بردن سطح امید، نشاط بخشی و ارتقا شاخص‌های رضایت‌مندی در جامعه، تلاش برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، کار کردن صادقانه و بدون منت، دور شدن از تکبر و غرور و ساده زیستی و مردمی بودن باید در مدیران تقویت شود.
صاحب‌گل صالحی ادامه داد: مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرائی در جامعه باید برای مردم الگو باشند و در رفتار و گفتار و اخلاق و منش اجتماعی آن را نشان دهند و از منیت و خود برتر بینی اجتناب کنند.
وی با تاکید بر اینکه مسئولیت نوعی امانت برای خدمت به بندگان خدا بوده و مدیران و مسئولان در حقیقت خادم و نوکر مردم هستند افزود: کار کردن مدیران برای خدا و در جهت پاسخگوئی شایسته به مطالبات مردمی باشد.
وی اظهار داشت: از هیچ مدیر و مسئولی نمی پذیریم که در پازل دشمنان حرکت کند و بر خلاف اصول و ارزشهای اسلامی و انقلابی موج نارضایتی در جامعه پدید آورد.
صالحی ادامه داد: روزانه عملکرد مدیران و مسئولان رصد می شود و در هر کجا گلایه‌مندی مردمی و نارضایتی عمومی شکل بگیرد، شخص مدیر باید پاسخ بدهد و قطعا مطابق با قانون با کوتاهی، ضعف و یا تخلف مدیر یا مسئول برخورد می‌شود.
فرماندار خاش گفت: تمام ظرفیت ها برای خدمت رسانی شایسته به مردم در نظام اسلامی ایران فراهم بوده و بایستی طوری برنامه ریزی و کار شود که اجرای منویات مقام معظم رهبری به عنوان نقشه راه بتواند از مشکلات مردم گره گشائی کند.
صالحی افزود: اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی و کمک به رونق تولید و اشتغال و شفاف سازی عملکرد و اطلاع‌رسانی دقیق و صادقانه از مدیران واقع‌گرا و عملگرا انتظار است.
وی اظهار داشت: جامعه اسلامی ایران به توان مدیران با اخلاص، شجاع، دلسوز، کاردان و با تدبیر نیاز دارد و ما هم بر حسب وظیفه ماهانه پس از سنجش و ارزشیابی خدمات مدیران تلاش می‌کنیم از اقدامات ارزشمند آنان تجلیل کنیم در همین راستا در فرمانداری خاش با همکاری سه معاون و سه بخشدار به کارهای مدیران نمره داده می‌شود.

۷۳۱۰**۶۰۸۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.