به گزارش ایرنا، حسین کلانتری روز سه شنبه در جمع مردم روستاهای باغچه جلیل و اسلام آباد از توابع شهرستان بویراحمد خطاب به تریبون داران، سیاسیون و اصحاب قلم و رسانه ، اظهار داشت: اقتضای شرایط امروز جامعه ایجاب می کند که باید نگاه واقع بینانه و نه از روی حب و بغض به مسایل داشته باشیم.

وی برضرورت پرهیز از خرده گیری ها، تقویت روحیه همبستگی، نشاط و امید و دوری از ناامید کردن مردم ، نقد منصفانه و سازنده به جای تخریب و دوری از یکجانبه گرایی به مشکلات تاکید کرد و گفت: بدون شک بیان دردها و مشکلات مردم با ناامید کردن آنها تفاوت فاحش دارد و در راستای سیاست های راهبردی نظام نیست.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: ایران اسلامی اکنون با پشتوانه مردمی و تلاش خدمتگزاران و دولتمردان برغم برخی تنگناها و مشکلات اقتصادی ومعیشتی  فراروی ملت با اقتدار، شکوه و عظمت در مقابل زیاده خواهان و دشمنان قسم خورده ایستاده و مسیر مقتدرانه این نظام الهی همچنان پرامید تر از گذشته با قوت و جدیت ادامه دارد.

کلانتری با بیان اینکه دنیا و کشورهای منطقه امروزه جایگاه واقعی ایران اسلامی را بویژه درعرصه بین المللی و سیاست خارجی درک کرده اند، گفت: وزیر خارجه کشورمان و تیم مقتدر و همراه وی با تلاش و رایزنی های متعدد به دنبال احقاق حق و اثبات حقانیت جمهوری اسلامی مقتدرانه و عزتمندانه در صحنه حضور دارد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین نگاه ویژه دولت به محرومیت زدایی و خدمات رسانی به روستاها و مناطق محروم را یادآور شد و گفت: مسئولان و متولیان امر در استان نیز باید هم راستا با رویکرد و نگاه ویژه دولت وارد عرصه خدمت رسانی از جمله در روستاها شوند.

وی با اشاره به وجود برخی کمبودها و مشکلات روستاهای باغچه جلیل و اسلام آباد نیز گفت: خدمات و اقدام های عمرانی و زیرساختی مناسبی در این روستاها انجام شده که نباید نادیده گرفته شود.

کلانتری یادآور شد: افزون بر ۳۰ میلیارد ریال در کمیته برنامه ریزی شهرستان بویراحمد برای روستاهای منطقه جلیل پیش بینی شده و ظرف یک ماه گذشته افزون بر ۱۰ هزار مترمربع با اعتباری افزون بر پنج میلیارد ریال در روستای باغچه جلیل آسفالت معابر انجام شده است.

وی تصریح کرد: گلزار شهدای این روستا ها نیز ساماندهی شده جاده دسترسی به این روستاها از یک مسیربهسازی و آسفالت شده و از مسیر دیگر نیز در دستور کار مسئولان و متولیان امر قرار گرفته است.

باغچه جلیل به عنوان روستای مورد هدف صندوق کارافرینی امید به عنوان (روستای بدون بیکار) امروز با حضور مدیرعامل این صندوق و جمعی زا مسئولان اجرایی استانی تعریف شد.

قرار است بیش از ۵۰ میلیارد ریال وام اشتغالزایی کم بهره به مردم و متقاشیان در این روستا ظرف کمتر از یک ماه پرداخت شود که از روز گذشته حدود ۱۱فقره وام به این مردم این روستا پرداخت شده است.

روستاهای باغچه جلیل و اسلام آباد در مجموع دارای حدود ۵۰۰ نفر جمعیت از توابع بخش مرکزی شهرستان بویراحمد هستند.

رهبر فرزانه انقلاب در سفر پربرکت خود در سال ۱۳۷۳ در روستای محروم باغچه جلیل حضور یافتند.

روستاهای اسلام آباد و باغچه جلیل ۶۰ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کردند.

۳۰۱۶/۶۱۱۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.