به گزارش ایرنا، سید «علی آقازاده» عصر چهارشنبه در نشست ملاقات مردمی در محل استانداری مرکزی، افزود: ملاقات های مردمی فرصتی برای تزریق امید و انگیزه در جامعه و ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی است.
وی ادامه داد: بسیاری از مردم ممکن است در حالت عادی فرصت دیدار با استاندار و یا هر مسئول اجرایی را نداشته باشند بنابراین با استفاده از ملاقات های مردمی می توان از مشکلات و خواسته های اقشار مختلف مردم آگاه شد.
استاندار مرکزی اظهار داشت: دیدار چهره به چهره با مردم، ضمن آشنایی هر چه بیشتر مسئولان با مشکلات جامعه، زمینه ساز شفاف تر شدن عملکرد دستگاه های اجرایی نیز می شود.
آقازاده بیان کرد: به تمام مدیران و مسئولان اجرایی استان توصیه شده است که به ملاقات های عمومی با مردم توجه ویژه داشته باشند و از تلاش برای حل مشکلات مردم دریغ نکنند.
در این ملاقات ها که در محل استانداری برگزار شد، 14 نفر از شهروندان استان مرکزی در دیدار چهره به چهره با سید«علی آقازاده» استاندار مرکزی به بیان مسائل و مشکلات به خود پرداختند. 
استاندار مرکزی در این ملاقات ها با توجه به درخواست های مردمی دستورات لازم را برای پیگیری امور و حل مشکلات مردم صادر کرد. 
استان مرکزی 12 شهرستان و یک میلیون 440 هزار نفر جمعیت دارد.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.