به گزارش ایرنا، «بهروز اکرمی» روز یکشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی اراک به مناسبت هفته کار و کارگر، افزود: موانع رونق تولید و چالش های جامعه کارگری استان مرکزی باید با همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی رفع شود.
وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید نسبت به رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی و همچنین افزایش صادرات و کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی کشور اهمتام ویژه ای دارد و برای دستیابی به اهداف مورد نظر در این بخش ازهیچ تلاشی دریغ نمی کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: ظرفیت های صنعتی ارزشمندی در این استان وجود دارد که با راه اندازی کامل و بهره گیری 100 درصدی از آنها با حمایت های بخش دولتی می توان گام های مهمی در راستای تقویت بنیه اقتصادی کشور و استان برداشت.
اکرمی ادامه داد: برای رسیدن به شرایط مطلوب صنعت در کشور و به خصوص استان مرکزی باید از فرصت ها و توانمندی های موجود به خوبی استفاده کرد.
وی با اشاره به نقش کارساز کارگران در رونق تولید نیز گفت: رونق تولید و توسعه اقتصادی بدون توجه به حقوق جامعه کارگری مفهومی ندارد و بدنه مدیریتی استان مرکزی تلاش می کند که این قشر از جامعه حداقل معوقات را داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: تغییر نگرش در فرهنگ مصرف کالاها، خرید کالاهای ایرانی، تلاش در راستای ایجاد فرهنگ صحیح کارکردن یک وظیفه همگانی است و تنها در این صورت است که زحمت و تلاش کارگر ایرانی و ارزش کار او حفظ می شود.
بیش از 2 هزار و 900 واحد صنعتی در استان مرکزی فعالیت می کنند.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.