به گزارش ایرنا احمد علی موهبتی روز جمعه با صدور پیامی که نسخه از آن به ایرنا نمابر شده امده است: انقلاب اسلامی بزرگترین و عمیق ترین تحول ارزشی و فکری را در عصر حاضر به وجود آورد و معمار کبیر آن و احیاگر قرن، امام خمینی(ره)، اسلام ناب محمدی را به صحنه های اجتماعی کشاند و با کنار زدن نظام طاغوت و اصلاح امور امت و تحکیم پایه ها و مبانی اسلام در ایران جهت مطرح کردن اسلام به عنوان تنها راه نجات بشریت در جهان پرداخت.
بدون تردید بهمن ماه در تاریخ انقلاب اسلامی یادآور رشادت ها، فداکاری ها و شهادت طلبی های ملت بزرگ ایران است که با نثار خون خود ثابت کردند که خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است.
هم اینک که در مقطع خاصی از تاریخ تحولات جهان و همچنین در موقعیت حساس و سرنوشت سازی از دوران انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم علیرغم دسیسه های دشمنان، ملت بزرگ ایران همراه و همگام با رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و دولتمردان نظام اسلامی همت خود را به سمت و سوی تمدن نوین اسلامی معطوف داشته و از تهدیدها و تحریم ها هراسی به خود راه نمی دهند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی، طلوع چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را گرامی می دارم و امیدوارم در سایه اتحاد و همدلی، بتوانیم از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی محافظت کنیم.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.