به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه زاهدان اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک هدف و ارزش است و درک عمیق مردم و عشق به آن از جمله مبانی اصولی این هدف به حساب می آید.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: وحدت و یکپارچگی مردم همچون دو بال یک پرنده هستند که با هم بودن آن باعث پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی می شود.
آیت الله سلیمانی تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر اساس استقلال، آزادی و حفظ عزت و سربلندی بنا شده همان اصولی که در صدر اسلام توسط رسول خدا (ص) شکل گرفته است.
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه امروز در شرایط حساس و مهمی قرار داریم افزود: مردم هر جا نیاز به نمایش دینداری، مکتب و جلوه های انقلاب ببینند ورود می کنند و در این امر همواره پیشتیبان نظام بوده اند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان اضافه کرد: مردم 40سال پای نظام جمهوری اسلامی ایستاده و نشان داده اند در مقابل ارزش ها هیچگاه تسلیم پذیر نیستند و همواره گوش به فرمان ولایت فقیه هستند.
امام جمعه زاهدان خطاب به دولت مردان انقلاب اسلامی گفت: دولت مردان نباید برای دولت و فرد خاصی کار کنند بلکه تمام کار و هدفشان باید خدمت به ملت و نظام اسلامی باشد.
عضو خبرگان رهبری پیری ناپذیر بودن انقلاب اسلامی، عقب گرد نکردن انقلاب، دوران نشاط و پختگی انقلاب، پیشروی قدرتمندانه انقلاب، گرایش عمیق نسل جوان به انقلاب اسلامی را پنج امر مهم در فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلابی است که به درستی تمام مشکلات را پشت پا گذاشته و امروزه به یک انقلاب فراگیر و الگویی جهانی برای تمام دنیا بدل شده است.
آیت الله سلیمانی به هجمه دشمن و ایجاد شکاف بین نسل ها اشاره کرد و اظهار داشت: توجه به نسل جوان و انجام کارهای آموزشی و ترغیبی از جمله مسائل مهم و قابل توجه ای است که خانواده، مراکز تربیتی فرهنگی در قبال آن مسئولیت دارند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان همچنین به پدیده شوم رضا خانی در مورد کشف حجاب اشاره کرد و گفت: پوشش همواره نشانه ای از عفت و پاکدامنی یک زن مسلمان و انقلابی است پدیده ای که در دوران رضا خانی مورد حمله قرار گرفت اما امروزه به برکت انقلاب اسلامی توان ریشه کنی آن وجود ندارد.
9914 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.