جامعه روحانیت مبارز در بیانیه‌ای سالروز ارتحال امام خمینی و قیام ۱۵ خرداد را گرامی داشت.

به گزارش جماران، متن این بیانیه به شرح زیر است:

سلام بر خمینی، سلام بر ۱۵ خرداد و سلام بر شهیدان و پیروان راه خمینی. حماسه خمینی و روزهای بزرگ خدا ۱۵ خرداد، ۲۲ بهمن، ۱۴ خرداد نقاط عطف تاریخ این ملت‌‌اند. حرکت الهی خمینی که حرکت از ظلمت به نور بود سرنوشت رهائی، شکوفائی و نجات ملت شریف ایران و امت اسلامی را رقم زد. أن أخرج قومک من الظلمات الی نور و ذکرهم بایام الله(ابراهیم-آیه ۵).

همو که پیوسته از ۱۵ خرداد، ۲۲ بهمن و روز قدس سخن گفت و آنها را جاودانه کرد. امسال در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و مصادف با لیالی قدر و روز قدس راه و کلام خمینی، مشعل فروزان عزت و عظمت این ملت است، چنانچه پیوسته فریاد کشید امریکا هیچ غلطی نمی‌‌تواند بکند و چنین شد و چنین باد.

پیروان خمینی به همراه خلف صالح او مقام عظمای ولایت و رهبری در برهه حساس دیگری از تاریخ خود، با صلابت و استواری، هوشمندی و تدبیر، عزت و اقتدار، آرمان او را پاس می‌‌‌دارند و با الهام از او به آینده خود که راه حق و عدالت است سخت امیدوارند. الیس الصبح بقریب و ماالنصر إلا من عندالله العزیز الحکیم

جامعه روحانیت مبارز به همراه ملت بزرگ، مؤمن، انقلابی، صبور و قهرمان ایران در مراسم یوم‌‌الله چهاردهم خرداد ماه، سالگشت رحلت آن مقتدای همیشه شاهد، حضوری چشمگیر خواهد داشت و فریاد مرگ بر ستمگران، مستکبرین و نظام سلطه و صهیونیزم را سر می‌دهد و دعای خالصانه خود را از حضرت أحدیت مسئلت می‌‌دارد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.