گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

عباس کمساری خبر داد؛ نمایش وسایل شخصی دیده نشده امام خمینی در نمایشگاه «حضور صد ساله خورشید»/ بازدید عمومی از امروز

در این نمایشگاه که دستاورد و عملکرد موسسه تنظیم نشر امام به نمایش گذاشته شده است، بخش های مرتبط با آثار امام، منشورات، مکتوبات، هنر، فرهنگ، رسانه، بخش بین‌الملل، اماکن مرتبط و غرفه فروش کتاب نیز تمهید شده و به نمایش گذاشته می‌شود.

پایگاه خبری جماران: مدیر نمایندگی قم موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی جزییات نمایشگاه «حضور صدساله خورشید» را تشریح کرد.

مشروح گفت و گوی خبرنگار جماران با حجت الاسلام والمسلمین عباس کمساری را در ادامه می‌خوانید:

آقای کمساری! لطفا از جزییات و فضای نمایشگاه بگویید. این نمایشگاه با چه اهدافی شکل گرفته است؟

این نمایشگاه همانطور که قبلا اطلاع رسانی شده بود به مناسبت یکصدمین سالگرد ورود حضرت امام به قم و در آستانه ۳۳ رحلت حضرت امام در قم برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه که دستاورد و عملکرد موسسه تنظیم نشر امام به نمایش گذاشته شده است، بخش های مرتبط با آثار امام، منشورات، مکتوبات، هنر، فرهنگ، رسانه، بخش بین‌الملل، اماکن مرتبط و غرفه فروش کتاب نیز تمهید شده و به نمایش گذاشته می‌شود.

همچنین علاوه بر این‌ها ما در این نمایشگاه بعضی از آثار شخصی حضرت امام که تا به حال شاید مردم هم تا به حال ندیده باشند در معرض دید عموم قرار می‌دهیم تا مردم و دوستداران حضرت امام بیایند و ببینند. دیدن این آثار یاد و نام امام را تداعی میکند که برای همه ما برکاتی را در پی خواهد داشت و انشاالله بتوانیم با این کارها نسلی که حضرت امام را ندیدند گام‌هایی را با هم برداریم تا انشاالله خدمتی در این مسیر انجام داده باشیم.

از دغدغه‌هایتان و آنچه که احساس می‌کنید باید باشد و نیست، بگویید؟

ما الحمدالله موانعی نداشتیم همه‌ی مجموعه همکاری کردند. من اینجا تشکر میکنم از دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم مدیر دفتر حوزه علمیه قم حضرت آیت الله حسین واعظی تشکر کنم که انصافا با ما همکاری کردند و مجموعه را در اختیار قرار دادند و مدیران استان جناب استاندار، استان‌داری، شهرداری قم، سازمان اتوبوس‌رانی قم و نهادهای دیگر که با ما در برگزاری نمایشگاه همکاری کردند تشکر می کنم.

حوزه علمیه قم و مجموعه علما و بزرگان که به خدمتشان رسیدیم، همه حمایت و استقبال کردند بعضی از آن افراد میگفتند دیر شده ای کاش زودتر این اتفاق میافتاد. انشاالله ما پیرو این نمایشگاه و در موضوعات مختلف این کارهای این چنینی را هر سال در قم داشته باشیم.

آیا نمایشگاه برای پیر و جوان و زن و مرد آزاد است؟

بله ما از دوشنبه بازدید عمومی عمومی داریم که ساعت ۹ تا ۱۳ و بعدظهر ۵ تا ۹ شب است/

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.