گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

محمدجعفر منتظری: آیت‌الله العظمی صافی‌گلپایگانی از استوانه‌های بسیار ارزشمند حوزه علمیه قم بودند/ ایشان تا آخر پای انقلاب ماندند

حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور به مناسبت ارتحال آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، به خبرنگار جماران گفت: ایشان تا آخر پای انقلاب ماندند و گاهی هم نصیحت می‌کردند. نقش ایشان قبل از انقلاب در تهیه اطلاعیه‌ها و اعلامیه‌ها بسیار ارزشمند و موثر بود.

به گزارش جماران؛ محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور در مراسم تشییع آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، گفت: مرحوم صافی گلپایگانی از استوانه‌های بسیار ارزشمند حوزه علمیه قم بودند. حق زیادی بر اسلام، مردم و نظام داشتند خدمات ایشان به حوزه‌ی علم و دانش و خدمات ایشان در طول انقلاب، قبل و بعد از پیروزی انقلاب بسیار قابل تقدیر و تشکر است. متاسفانه یک استوانه ارزشمندی را از دست دادیم خداوند انشاالله جبران کند و بتوانیم راه این بزرگوار را طی کنیم.

دادستان کل کشور ضمن علاقه آیت الله العظمی صافی گلپایگانی به امام، انقلاب و رهبری افزود: ایشان تا آخر پای انقلاب ماندند و گاهی هم نصیحت می‌کردند. نقش ایشان قبل از انقلاب در تهیه اطلاعیه‌ها و اعلامیه‌ها بسیار ارزشمند و موثر بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.