گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

احمد مسجدجامعی: مردم راهی کم هزینه برای اصلاح امور برگزینند

احمد مسجدجامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران و وزیر فرهنگ دولت اصلاحات صبح جمعه رای خود را در حسینیه جماران به صندوق انداخت.

احمد مسجدجامعی درباره انتخابات ریاست جمهوری به خبرنگار جماران گفت: همه ما به حق رای مردم در روز تعیین سرنوشت، احترام می گذاریم و امیدوارم مردم با وجود کمبودها و دل‌نگرانی‌ها و پیچیدگی‌های جامعه، راهی کم هزینه را برای اصلاح امور را برگزینند. 

مسجدجامعی با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: با سابقه‌ای نسبتا طولانی که در شورای شهر دارم به خوبی بر این موضوع واقفم که نماینده در دسترس مردم در شوراها چگونه می‌تواند صدای آنها در بیان خواسته‌هایشان باشد و از وضع موجود گزارشی واقع‌بینانه ارائه دهد و به حل مسائل و مشکلات واقعی شهر یاری رساند. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: بسیاری از کارهایی که در بوروکراسی قانون‌گذاری رسمی تقریبا به جایی نمی‌رسد، در وضع مقررات شهری در شوراها به نتیجه می‌رسد.

مسجدجامعی درباره انتخاب اعضای شورای شهر تاکید کرد: طبعا انتخاب کسانی که دغدغه جسم و جان شهر و آسایش و آرامش شهروندان را دارند اولویت دارد. من کسانی که بیش از پرداختن به مناقشات ایدئولوژیک و گروهی به زندگی و حقوق مردم می‌اندیشند و از شفافیت امور پشتیبانی می‌کنند و بر اصول مردم‌سالاری پای بندند را گزینه مطلوب برای شورای شهر می‌دانم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.