گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

معصومه ابتکار: امروز حاصل هشت سال جنگ روانی را می بینیم/ عده ای سعی کردند به مردم بگویند انتخابتان غلط بوده/ نمی توانیم در برابر چنین تهدیدی بی تفاوت باشیم

معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با تأکید بر اینکه اتحاد ملی و تقویت نهادهای اجتماعی با رأی بالای مردم میسر است، گفت: کسانی که اعتقادی به مردم سالاری ندارند در فقدان شخصیت های بزرگی مثل امام راحل و آیت الله هاشمی رفسنجانی به خودشان اجازه می دهند که در برابر جمهوریت نظام قد علم کنند و حتی صدای مقام معظم رهبری را هم بلند می کنند.
معصومه ابتکار در حسینیه جماران

معصومه ابتکار در حاشیه حضور پای صندوق رأی انتخابات 1400 در گفت و گو با خبرنگار جماران، اظهار داشت: انتخابات یک فرصت و پنجره ای است که چند ساعت باز و بعد هم بسته می شود و تا حداقل چهار سال دیگر هم این پنجره باز نمی شود. فرصتی است که نمی شود از هیچ ایرانی سلب کرد. یعنی نه می توان هیچ ایرانی را مجبور کرد که رأی دهد و نه می توان وادار کرد که رأی ندهد. این حق و آزادی به آسانی به دست نیامده و حاصل خون شهدا و ایثارگری و فداکاری خود مردم است

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری افزود: بر اساس قانون اساسی و قوانین فعلی ما، ایرانی ها کاملا آزاد و مختار هستند و این یکی ارکان مهم جمهوریت نظام و انقلاب اسلامی و یکی از مؤلفه های مهم میراث امام خمینی(س) و مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

وی تأکید کرد: انسجام و اتحاد ملی و تقویت همه نهادهای اجتماعی که برای پیشرفت کشور نیاز هست با حضور، پشتوانه و رأی بالای مردم میسر است. اگر آقای روحانی در سخت ترین شرایط طوفانی سال های تحریم و جنگ اقتصادی، کرونا، سیل، زلزله و جنگ روانی علیه مردم ایران توانست کشتی طوفان زده کشور و دولت را به ساحل آرامش برساند و 3.6 درصد رشد اقتصادی به وجود بیاورد به خاطر این بود که پشتوانه قوی داشت و با یک رأی بالا دولت را در دست گرفت که خیلی مهم و تأثیرگذار است.

ابتکار گفت: متأسفانه امروز حاصل هشت سال جنگ روانی را می بینیم که عده ای در داخل و بیرون سعی کردند به مردم بگویند انتخابتان غلط بوده و اصلا اینکه به صحنه آمدید و رأی دادید غلط بوده و سعی کردند مردم را دلسرد کنند. کسانی که اعتقادی به مردم سالاری ندارند در فقدان شخصیت های بزرگی مثل امام راحل و آیت الله هاشمی رفسنجانی به خودشان اجازه می دهند که در برابر جمهوریت نظام قد علم کنند و حتی صدای مقام معظم رهبری را هم بلند می کنند.

وی در پایان تأکید کرد: نمی توانیم در برابر چنین تهدیدی بی تفاوت باشیم چون این امر تهدید موجودیت انقلاب اسلامی ایران و نظام جمهوری اسلامی است به نظر من برای همین امروز مردم باید پای کار بیایند و خواست و سلیقه خودشان را به کرسی بنشانند و نشان بدهند که مردم تعیین کننده هستند و مردم به راحتی می توانند سناریو و میزی که از قبل چیده می شود را به هم بزنند و زیر میز بزنند.

حجم ویدیو: 11.90M | مدت زمان ویدیو: 00:03:35
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.