گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

زاکانی: حضور مردم در انتخابات امکان ریشه کنی فقر و فساد و تبعیض را فراهم می کند

علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات امکان ریشه کنی فقر و فساد و تبعیض را فراهم می کند، گفت: این حضور هم امکانی را فراهم می کند که مشکلات امروز کشور حل شود و هم امکان این را فراهم می کند که پایه پیشرفت کشور برای نسل های آینده گذاشته شود.
علیرضا زاکانی در حسینیه جماران

علیرضا زاکانی در حاشیه حضور پای صندوق رأی انتخابات 1400 در گفت و گو با خبرنگار جماران اظهار داشت: بخشی از مشکلات ما خارجی اما عمده آنها داخلی است. هر چقدر حضور مردم پای صندوق های رأی بیشتر شود عملا غلبه بر مستکبرین خارجی و کسانی که اساسا به چیزی جز نابودی ملت ایران و انقلاب اسلامی و تجزیه ایران عزیز نمی اندیشند را کمک می کند و کارآیی توطئه های سلطه گران را کم می کند.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی افزود: در عرصه داخلی نیز این امکان را می دهد که رئیس جمهور محترمی که می آید با یک اقتدار بالا بتواند ریشه فقر و فساد و تبعیض را در کشور از بین ببرد و ظرفیت های اساسی کشور را در جهت تحقق اهداف عالی امام عظیم الشأن ما را فراهم کند که بارها بر آن تأکید داشتند.

وی تأکید کرد: لذا این حضور هم امکانی را فراهم می کند که مشکلات امروز کشور حل شود و هم امکان این را فراهم می کند که پایه پیشرفت کشور برای نسل های آینده گذاشته شود. ان شاء الله شاهد یک حضور گسترده و فراگیر باشیم.

زاکانی در پایان گفت: اگر همه با یک نیت الهی پای صندوق های رأی بیاییم، امکان «إن تنصر الله» را فراهم می کنیم و به تبع خدا ما را نصرت می کند و اگر خدا ما را نصرت کرد هیچ چیزی نمی تواند در مقابل ما قرار بگیرد.

 

حجم ویدیو: 7.21M | مدت زمان ویدیو: 00:02:10
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.