گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

حسن غفوری فرد: باطل السحر توطئه های دشمنان و منافقین حضور مردم در انتخابات 1400 است

حسن غفوری فرد عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر اینکه باطل السحر توطئه های دشمنان و منافقین حضور مردم در انتخابات 1400 است، گفت: زمانی که لازم باشد مردم گلایه های خودشان را می گویند و حقشان هم هست. اما موقعی که اصل نظام اقتضا کند با وجود همه گلایه هایی که دارند به صحنه می آیند و به دنیا ثابت می کنند که از این نظام حمایت می کنند.
حسن غفوری فرد در حسینیه جماران

حسن غفوری فرد در حاشیه حضور پای صندوق رأی انتخابات 1400 در گفت و گو با خبرنگار جماران، اظهار داشت: علی رغم مسائل مختلف داخلی و خارجی و اینکه کرونا مشکلات فراوانی ایجاد کرده و توطئه های فراوانی که منافقین و صهیونیست ها پویش «رأی ندهید» راه انداخته بودند، از شهرهای مختلف و روستاها گزارش شده که مردم با شور در این انتخابات شرکت کرده اند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: به نظر می آید که باطل السحر توطئه های صهیونیست ها، آمریکا، انگلیس و منافقین حضور مردم در انتخابات 1400 است. مردم ما از بلوغ و آگاهی سیاسی بسیار بالایی برخوردار هستند و می دانند که این نظام مشروعیت خود را از مردم می گیرد و بنابر این برای اینکه نظام قدرت و اختیار بیشتری داشته باشد همه در این انتخابات شرکت می کنند.

وی تأکید کرد: ممکن است مردم گلایه هایی از مسئولین داشته باشند اما در مواقع حساس مردم نشان داده اند که همه اینها را کنار می گذارند و مثلا در مورد تشییع پیکر شهید سلیمانی که بیش از 40 میلیون نفر شرکت کردند. می توان گفت مردم موقعیت شناس هستند. زمانی که لازم باشد گلایه های خودشان را می گویند و حقشان هم هست. اما موقعی که اصل نظام اقتضا کند با وجود همه گلایه هایی که دارند به صحنه می آیند و به دنیا ثابت می کنند که از این نظام حمایت می کنند.

 

حسن غفوری فرد

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.