جمعیت دفاع از ملت فلسطین با صدور بیانیه ای از همه اقشار ملت ایران دعوت کرد حضور در این انتخابات که لیله القدر انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود را یک تکلیف ملی و دینی دانسته و با مشارکت بالای خود هزینه های توسعه سیاسی، اقتصادی و امنیتی کشور را کاهش دهند.

 جمعیت دفاع از ملت فلسطین با صدور بیانیه ای که به امضای دکتر زهرا مصطفوی و اعضای هیأت امنای این جمعیت رسیده است، از عموم مردم خواست حضور در انتخابات 28 خرداد ماه را یک تکلیف ملی و دینی دانسته و با مشارکت بالای خود هزینه های توسعه سیاسی، اقتصادی و امنیتی کشور را کاهش دهند.

به گزارش جماران، متن این بیانیه ای به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تعیین سرنوشت حقی الهی و طبیعی است که جوامع از همیشه تاریخ در پی آن بوده اند. جامعه ایران پس از چند هزار سال به رهبری امام خمینی(س) برای نخستین بار در تاریخ حیات خویش، نظامی را مبتنی بر اراده خود ایجاد کرد. نظامی که همه ارکان حاکمیتی و حکومتی آن(رهبری، دولت، مجلس و شوراها) منتخب مردم هستند. در واقع مردم از طریق انتخابات سرنوشت جامعه خود را مشخص می کنند.

در واقع مردم ایران مصداقی روشن از یک سنت الهی و طبیعی هستند که تأکید دارد تغییر تنها زمانی رخ خواهد داد که فرد و جامعه اراده تغییر داشته باشند و حاضر به پرداخت هزینه های این تغییر نیز باشند. «إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ».

انقلاب اسلامی در شرایطی رخ داد که جهان به طور یکپارچه تحت سیطره سیاسی، اقتصادی و نظامی بلوک های قدرت بود. پس طبیعی بود که این بلوک های قدرت، نظامی خارج از چارچوب نظام تعریف شده خود را تحمل نکنند و اقداماتی را در جهت مهار و حذف این نظام به زعم آنها متمرد، در دستور کار قرار دهند.

بدیهی است که اگر نبود حضور مردم در همه صحنه ها اعم از تحرکات تجزیه طلبانه، تحرکات ضد انقلاب داخلی، جنگ، تحریم و غیره، شاید نظام سلطه در اهداف خود موفق می شد اما اراده و خواست مردم ایران بر حرکت به سمت استقلال، همه آن اقدامات را به شکست کشاند.

ملت ایران در حالی وارد دهه پنجم حیات نظام تأسیسی خود شده است که علی رغم همه توطئه های داخلی و خارجی که هر یک از آنها می تواند یک جامعه را درهم شکند، نه تنها فرو نشکسته است بلکه روندی رو به جلو در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، نظامی و امنیتی داشته است.

ایران امروز قدرتمندترین کشور منطقه است. شاخص تولید علم در کشور از شتابی بسیار مطلوب برخوردار است. در ابعاد نظامی موفق به تولید نیازهای خود بر اساس ظرفیت های بومی شده و تا بدان پایه رشد داشته است که به اعتراف تحلیلگران غربی، ایران از مرحله تهدیدات عبور کرده و جهان ناگزیر از احترام به ایران مقتدراست. دیگر سخن از گزینه های روی میز در نزد قدرت های استعماری، علیه ایران شنیده نمی شود.

همه اینها در سایه مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش  و حضور در صحنه است. بی تردید اگر مردم در این روند مشارکت نداشتند شاید ایران امروز مانند همه همسایگان خود در منطقه گرفتار ناامنی هایی طراحی شده از سوی جریان سلطه بود. در واقع این ایران قدرت یافته از حضور و مشارکت مردم است که همه طرح های منطقه ای قدرت های استکباری را ناکام گذاشته است که مهمترین آنها تغییر نقشه جغرافیای سیاسی منطقه غرب آسیا و شمال افریقا از طریق تجزیه است. اما به اعتراف امریکا این ایران است که مانع اصلی اجرای این طرح شده است.

تحلیلگران معترفند که ایران رهبری همه تحولات منطقه ای و بعضا فرا منطقه ای را در جهت تغییر نظام بین المللی و شکل گیری تمدنی نوین بر عهده دارد و در این مسیر از همه ظرفیت های لازم برخوردار است و مهمترین پیشران ایران در این جهت، مردمی فعال و امیدوار به آینده روشن و نیز رهبری مدبر و شجاع و مورد پشتیبانی ملت است. لذا جریان سلطه تلاش دارد تا این دو مؤلفه اصلی اقتدار یعنی ملت و رهبری تضعیف و از معادله خارج سازد. این همان خطری است که امام خمینی(س) قویا نسبت به آن هشدار داده است و به ملت وصیت کرده است «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد».

تعریف و اجرای رژیم تحریمی گسترده و عمیق علیه ایران در همین چارچوب در دستور کار امریکا قرار گرفته است تا نظام اسلامی را ناکارامد نشان دهد و مردم مأیوس شده و از مشارکت حمایت نظام دست کشیده و شرایط را برای تغییرات بنیادین بر اساس طرح امریکایی – اسرائیلی مهیا سازند اما ملت علی رغم همه این فشارهای کمرشکن موفق شده اند در ابعاد مختلف علمی و نظامی و امنیتی و فناوری ها شگفتی خلق کنند.

 ملت ایران در حالی به انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ورود می کنند که دستگاه عریض و طویل تبلیغاتی و رسانه ای دشمنان ملت تلاش دارند تا ملت را نسبت به آینده ناامید سازند و سطح مشارکت در انتخابات و تعیین سرنوشت خود پایین آوردند و بعد با کار تبلیغی و رسانه ای روی این موضوع که دولت انتخابی سیزدهم فاقد مشروعیت انتخابی است فشارها علیه کشور را خصوصا در ابعاد اقتصادی و امنیتی افزایش دهند.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین نظر به نقش تعیین کننده ملت در ترسیم آینده ای مبتنی بر اراده خود، از همه اقشار ملت ایران دعوت می کند حضور در این انتخابات که لیله القدر انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود را یک تکلیف ملی و دینی دانسته و با مشارکت بالای خود هزینه های توسعه سیاسی، اقتصادی و امنیتی کشور را کاهش دهند و اجازه ندهند تا دشمنان ما را از این حق الهی و طبیعی تعیین سرنوشت بازدارند. ملت بدانند که حضور پر شورشان در انتخابات تأثیر زیادی در قوت و توانایی‌های دولت منتخب دارد و موجب افزایش امنیت و قدرت بازدارندگی کشور می‌شود. دولت هر چقدرقوی تر دشمنان ایران اسلامی منزوی تر و تهدیدات کم رنگ تر خواهد شد و در سایه رفع تهدیدات است که توسعه و پیشرفت برای ایرانی آبادتر میسر خواهد شد. این امر تنها از مسیر مشارکت در انتخابات و تعیین سرنوشت یکایک ملت عزیز ایران میسر خواهد بود. با حضور در پای صندوق های رأی انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا یک بار دیگر قدرت خود را به  دنیا نشان خواهیم داد. ان شاالله...

 

26 خرداد 1400

 

اعضای هیأت امنای جمعیت دفاع از ملت فلسطین

 سرکارخانم دکتر زهرا مصطفوی، دکتر علی لاریجانی، دکتر محمدباقر قالیباف، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رحیمیان، دکتر محمد شریعتمداری، دکتر حسین مظفر، حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد علی اکبری، دکتر مجتبی رحماندوست، مهندس سید محمدرضا آیت اللهی، مختار کلانتری، مهندس سید محمد جعفر مرعشی شوشتری، یدالله حاج علی اکبری، دکتر احمد مسجدجامعی، حجت الاسلام و المسلمین محسن قمی، حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی عراقی، محمد مهدی شاه حسینی، حجت الاسلام و المسلمین مسیح مهاجری، دکتر عباس شیبانی، دکتر سید علیرضا مرندی، دکتر محمدجواد ایروانی، دکتر علی منتظری مقدم، دکتر محمدرضا ظفر قندی، دکتر مهدی مصطفوی، دکتر محمدباقر خرمشاد، محمدعلی نورانی، دکتر محمد مخبر، حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدیان، سرکار خانم فاطمه تندگویان، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید مهدی خاموشی، حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی، حجت الاسلام محمدحسن اختری، حجت الاسلام محمد قمی، حجت الاسلام مصطفی رستمی، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی، دکتر حسین امیر عبداللهیان، دکتر معصومه آباد، دکتر سید محمد حسینی 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.