نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز تأکید کرد: حضور و مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز حضور و مشارکت مردم را در پای صندوق‌های رأی خنثی کننده توطئه‌های دشمنان دانست.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم روز شنبه در جلسه شورای تامین استان آذربایجان شرقی که با حضور تعدادی از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد با بیان اینکه هر زمان دشمن اتحاد ملی را هدف قرار داده است انسجام مردم بیشتر شده است، گفت: مردم از انقلاب و نظام قهر نیستند بلکه از عملکرد ضعیف مسئولان دولت در حوزه‌های مختلف به خصوص مسائل اقتصادی معیشتی ناراضی هستند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی از نمایندگان مجلس خواست در حوزه‌های انتخاباتی خود با تبیین فواید و برکات حضور حداکثری در انتخابات شبکه طرفداران خود را در مناطق مختلف برای افزایش میزان مشارکت مردم فعال کنند.

وی توسعه و پیشرفت همه جانبه استان را مطالبه مردمی دانست و ادامه داد: در جذب امکانات و سرمایه‌های ملی نمایندگان هر منطقه باید نگاهی فرامنطقه‌ای و استانی داشته باشد .

وی خاطرنشان کرد: نماینده هر شهر نماینده همه استان است و باید با نگاهی وسیع و جامع برنامه‌های راهبردی توسعه محور را در انجام امور جاری در اولویت قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم وحدت بین نمایندگان استان را خواستار شد و گفت: باید با همدلی و همراهی همدیگر مسیر توسعه و پیشرفت استان را هموارتر کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی هم در این نشست با اشاره به اینکه انتخابات چهار رکن اصلی دارد، گفت: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت چهار رکن اسلی انتخابات است که با اطمینان خاطر امنیت و سلامت انتخابات را تضمین می‌کنیم.

محمدرضا پورمحمدی افزود: با حضور کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستاها رقابت‌های انتخاباتی جلوه پرشوری به خود گرفته است و در روز انتخابات با مشارکت حداکثری مردم این شکوه دیدنی خواهد شد.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز ادامه داد: معظم له فرمودند مردم تبریز جریان ساز هستند و ان شاء الله در این انتخابات این جریان سازی با مشارکت حداکثری به منصه ظهور خواهد رسید.

استاندار  با بیان اینکه در این دوره ۱۰ درصد به شعب اخذ رأی افزوده شده است، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات با رعایت اصول بهداشتی اندیشیده شده است.

یوسف داوودی رئیس مجمع نمایندگان استان در این نشست با بیان اینکه وظیفه ملی ما حضور و دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات است، گفت: تمام سلایق و اندیشه‌ها باید در انتخابات حضوری پرنشاط و با طراوت داشته باشند چرا که این رویداد مهم سیاسی هم از بعد داخلی و هم از بعد دیپلماسی خارجی برای کشور حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه دنیا نظاره گر این انتخابات است، ادامه داد: مشارکت بالای مردمی همیشه تاریخ کشور را از آسیب‌ها و توطئه‌های دشمنان مصون نگه داشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.