گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

واکنش ظریف به شروط دولت بایدن برای بازگشت به برجام

وزیر امور خارجه تأکید کرد: شروطی که آمریکایی ها برای بازگشت به برجام می گذارند هیچ معنی نمی دهد. اگر قرار است کسی برای بازگشت به برجام شرط بگذارد، ما هستیم. آنها باید شرایط را اجرا کنند که خارج شده اند.

وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه دولت آمریکا سعی دارد بدون هزینه از سابقه ای که دولت قبلی ایجاد کرده عبور کند، گفت: اگر قرار است کسی برای بازگشت به برجام شرط بگذارد، ما هستیم. آنها باید شرایط را اجرا کنند که خارج شده اند.

محمدجواد ظریف در گفت و گو با خبرنگار جماران در خصوص اظهارات مقامات دولت جدید آمریکا برای بازگشت به برجام، اظهار داشت: آنها دارند تلاش می کنند نه تنها از سابقه ای که دولت قبلی ایجاد کرده بدون هزینه عبور کنند بلکه به هزینه ما عبور کنند و خودشان هم می دانند که چنین چیزی شدنی نیست.

وزیر امور خارجه افزود: دولت پیشین آمریکا اشتباهی کرده و به مردم ما ظلم بزرگی کرده که باید توسط آنها جبران شود و آنها هستند که باید مسئولیت بر عهده بگیرند.

وی تأکید کرد: شروطی که آمریکایی ها برای بازگشت به برجام می گذارند هیچ معنی نمی دهد. اگر قرار است کسی برای بازگشت به برجام شرط بگذارد، ما هستیم. آنها باید شرایط را اجرا کنند که خارج شده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
12 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.