سردار صحرایی از سالهای قبل از پیروزی انقلاب به نهضت امام خمینی تعلق خاطر پیدا کرد و از هیچگونه تلاشی برای پیروزی انقلاب دریغ نکرد. پایان جنگ تحمیلی برای سردار صحرایی، پایان جنگ نبود زیرا دردها و رنج‌های جانبازی همیشه با او بود و درد جانکاه زخم‌ها و آسیب‌های دوران جنگ هرگز او را رها نکرد.

به گزارش جماران؛ متن اطلاعیه حزب مجمع ایثارگران به مناسبت درگذشت شهادت‌گونه سردار حاج رمضانعلی صحرایی بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

سردار مخلص و رنج‌کشیده و دردمند و مجاهد فی سبیل‌الله، حاج رمضانعلی صحرایی، پس از عمری مبارزه با طاغوت و مجاهده در راه پیروزی و تحکیم انقلاب و جهاد برای حفظ تمامیت ارضی کشور به دیدار خدایش شتافت و به برادر و دیگر همرزمان شهیدش پیوست. 

سردار صحرایی از سالهای قبل از پیروزی انقلاب به نهضت امام خمینی تعلق خاطر پیدا کرد و از هیچگونه تلاشی برای پیروزی انقلاب دریغ نکرد. در دوران تثبیت انقلاب نیز یک پاسدار تلاشگر بود و با شروع جنگ تحمیلی، در جبهه‌ها حضور یافت و از فرماندهان ارشد لشگر ویژه 25کربلا شد. بازماندگان ۸ سال دفاع مقدس هرگز تلاشها و مجاهدات آن سردار سرافراز در جایگاه فرماندهی گردان امام محمد باقر(ع) و فرماندهی تیپ دوم لشگر ویژه 25کربلا را فراموش نمی‌کنند.  

پایان جنگ تحمیلی برای سردار صحرایی، پایان جنگ نبود زیرا دردها و رنج‌های جانبازی همیشه با او بود و درد جانکاه زخم‌ها و آسیب‌های دوران جنگ هرگز او را رها نکرد به گونه‌ای که بارها و بارها به اتاق عمل رفت و با آن که از قوی‌ترین مخدرها برای تسکین دردهایش بهره می‌برد اما همچنان با درد محشور بود و رنج مداوم آن را با خود داشت. البته یاران و نزدیکان آن سردار بزرگ شاهدند که او بیش از درد خودش، دغدغه و درد انقلاب و مردم و کشور را داشت و به روند و رویه اداره کشور معترض بود و برای اصلاح آن در حد وسع خود تلاش می‌کرد.

«مجمع ایثارگران» رحلت شهادت‌گونه این سردار اسلام را به خانواده بزرگوار سردار صحرایی و یاران و نزدیکان و دوستان آن مرحوم و مردم شریف مازندران بویژه اهالی محترم بهشهر و رستمکلا و همه باورمندان به راه و مکتب ایثارگری تسلیت می‌گوید و از خداوند علو درجات آن عزیز و همرزم دیرین را در جوار قرب الهی طلب می‌کند. 

حزب مجمع ایثارگران / 18 آبان 99

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.