به دستور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش اولین محموله دارویی نیروی زمینی ارتش، به ارزش سیصد میلیون ریال به منطقه سیل زده روستایی بخش نوبندیان چابهار ارسال شد .

به گزارش جماران، امیرسرتیپ دوم پزشک بهزاد موذن رییس اداره بهداشت و درمان نزاجا  با اعلام خبر فوق گفت: امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید میدانی از منطقه سیل زده سیستان و بلوچستان یکی از نیازهای اولیه مردم را کمبود دارویی احساس کرد و بلافاصله دستور ارسال یکصد قلم داروی پر مصرف و خاص را به منطقه صادر کرد.

وی با اشاره به اینکه در داروخانه ۲۹ فروردین نیروی زمینی ارتش تمامی دارو ها حتی داروهای خاص موجود است، افزود: پس از ابلاغ به داروخانه ۲۹ فروردین و برابر لیست داروهای درخواستی، تعداد یکصد قلم دارو به ارزش سیصد میلیون ریال بسته بندی و به تیپ ۱۸۸ زرهی زاهدان که در منطقه مستقر است ارسال شد تا در بیمارستان صحرایی مورد استفاده مردم عزیز و شریف سیل‌زده قرار گیرد.

همچنین امیر سرتیپ دوم معمار باشی ارشد نظامی ارتش در منطقه جنوب شرق در خصوص داروهای ارسالی گفت: با توجه به سیل و شیوع بیماری های فصلی، نیازمند به برخی داروها برای تجویز مردم در گروه های سنی بودیم که با دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش و همکاران عزیزمان در اداره بهداشت و درمان و داروخانه ۲۹ فروردین نزاجا این داروها به منطقه نوبندیان جابهار ارسال شد .

وی افزود: بیمارستان صحرایی نیروی زمینی ارتش با تیم پزشکی مجرب  در منطقه روستایی از بخش نوبندیان چابهار مستقر است و روزانه صدها نفر از مردم منطقه را ویزیت می کند  .

ارشد نظامی ارتش در منطقه جنوب شرق خاطرنشان کرد: یگان های ارتش تا زمانی که مردم منطقه نیاز داشته باشند در کنار آنها خواهند بود و بیمارستان صحرایی نیز تا پایان ماموریت در منطقه مستقر است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.