حسن فراهانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خبر داد: در هفته جاری نیز مذاکره ای با گودرز حکیم نژاد مدیرعامل شرکت آبسال (شرکت لوازم خانگی ایرانی) داشته ایم که طی آن توافق شد این شرکت سیستم سرمایشی یکی از روستاهای استان لرستان را تامین کند.
وی تصریح کرد: انتخاب روستا و تحویل و نصب کولرهای آبی آبسال به زودی با مساعد شدن شرایط لرستان توسط جمعیت هلال احمر صورت می گیرد.
به گفته این مقام مسئول جمعیت هلال احمر شمیرانات از 2 تا 29 فروردین ماه 6 کامیون کمک غیرنقدی به ارزش هشت میلیارد ریال به همراه 2 میلیارد و 200 میلیون ریال کمک نقدی به استان های گلستان، لرستان و خوزستان اعزام کرده است.
فراهانی خاطرنشان کرد: ماموریت تیم بهداشت و درمان اضطراری B.H.C.U هلال احمر شهرستان (تیم 12 نفره شامل پزشک، پرستار، ماما، روانشناس، تکنسین دارویی، تکنسین فنی و تکنسین های راه اندازی به همراه سرپرست) که از 26 فروردین به سوسنگرد استان خوزستان اعزام شده بودند امروز خاتمه یافت؛ تیم مذکور طی یک هفته به 500 نفر از اهالی و ساکنان اردوگاه ها خدمت رسانی کردند.
شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک، بخش اعظمی از منطقه سه و شمال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر 600 هزار نفر در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است.
تهرام/9897//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.