نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر، با هدف بازدید از مناطق سیل زده و روند امدادرسانی به سیل زدگان، امروز دوشنبه ۲۶ فروردین ماه به خوزستان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، آیت الله عبدالحسین معزی در رأس هیأتی برای بازدید از مناطق سیل زده استان خوزستان و بررسی روند امداد رسانی به مردم آسیب دیده امروز به این استان سفر نمود.

وی در جمع جمعیت هلال احمر استان خوزستان اظهار داشت: از همان لحظات ابتدایی وقوع سیل در مناطق مختلف کشور تاکنون تلاش و اهتمام مسئولین همپای همدردی مردم با سیل زدگان برای رسیدگی به ابعاد مختلف حادثه و فعالیت در جهت کاهش رنج و درد مردم شکل گرفته است.

نماینده ولی فقیه افزود: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر نیز با حضور به موقع و موثر خود همواره در کنار سیل‌زدگان بوده و به ارائه خدمات امدادی می پردازند. این تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر آنان قابل تقدیر و ستایش است.

آیت الله معزی ادامه داد: کمک به مردم گرفتار در سیل این استان که در ۸ سال دفاع مقدس مورد هجوم شدید دشمن قرار گرفته و سنگر اصلی دفاع از کیان این مرز و بوم بودند، افتخار و یک فریضه برای مردم و مسئولین است.

وی عنوان کرد: همدلی و همیاری مردم و مسئولین می تواند در تسریع روند بازگشت زندگی سیل زدگان به شرایط عادی بسیار موثر باشد.

گفتنی است، بازدید از مجتمع امدادی اهواز و امداد هوایی، بازدید از انبارها و محموله های اهدایی، دیدار با رئیس نمایندگی منطقه ای خاورمیانه و شمال آفریقا(منا) فدراسیون بین المللی صبیل سرخ  و جمعیت های هلال احمر، بازدید از اردوگاه های اسکان اضطراری در شهرستان های حمیدیه، سوسنگرد و هویزه، دیدار با آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، بازدید از اردوگاه اسکان اضطراری شهید هاشمی در اهواز، بازدید از محل جمع آوری و بسته بندی کمک های اهدایی سالن شهدای کارگر اهواز و همچنین بازدید از اردوگاه های اسکان اضطراری شهرستان شوش از برنامه های سفر دو روزه  نماینده رهبر معظم انقلاب به خوزستان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.