معاون اول رئیس جمهور در تماس‌های تلفنی جداگانه با استانداران سیستان و بلوچستان و هرمزگان، بر لزوم آماده باش نیروهای امدادی استان و تلاش برای کاهش خسارات ناشی از سیل و بارش باران تاکید کرد.

به گزارش جماران، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در تماس‌های تلفنی جداگانه با استانداران سیستان و بلوچستان و هرمزگان، بر لزوم آماده باش نیروهای امدادی استان و تلاش برای کاهش خسارات ناشی از سیل و بارش سنگین باران تاکید کرد.

اسحاق جهانگیری در این تماس‌های تلفنی گزارشی از آخرین وضعیت بارش‌های سنگین و میزان خسارات ناشی از سیل و نیز تمهیدات اندیشیده شده برای پیشگیری از بروز خسارات احتمالی به زیرساخت‌ها دریافت کرد و از استانداران این دو استان خواست، با بسیج همه امکانات، اقدامات لازم را برای کمک به سیل زدگان و پیشگیری از بروز خسارات به منازل و زندگی مردم انجام دهند.

استانداران هرمزگان و سیستان و بلوچستان نیز در این تماس‌های تلفنی، گزارشی از آخرین وضعیت بارش‌ها و میزان خسارات وارد شده به زیربناهای این دو استان ارائه کردند و به تشریح اقدامات و تمهیدات صورت گرفته برای کمک به مردم، رفع آب‌گرفتگی معابر و کاهش خسارات ناشی از باران و سیل پرداختند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.