پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

دومین جلسه کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان؛

حسینی: بزرگداشت امام بزرگداشت همه ارزش ها و خوبی ها است

نمایندگان وزارتخانه ها، دانشگاه ها و نهادهای عضو کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد برگزاری سی امین بزرگداشت امام خمینی(س) ضمن بیان گزارش فعالیت های سال گذشته و برنامه های سال جاری، بر ضرورت تبدیل اندیشه امام به عنوان یک گفتمان غالب و مردمی کردن بزرگداشت امام و استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در این راه تاکید کردند.

دومین جلسه کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد برگزاری سی امین بزرگداشت امام خمینی(س) پیش از ظهر امروز(یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه) با حضور نمایندگانی از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، جهاد دانشگاهی، هلال احمر، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور  و سایر وزارتخانه ها، دانشگاه ها و نهادهای عضو این کمیته در جوار حرم مطهر حضرت امام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی، سید احمد حسینی در این نشست با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: یکی از ویژگی های امسال همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام بزرگداشت امام است. امیدواریم بتوانیم از این همزمانی استفاده شایسته ای داشته باشیم.

مسئول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد بزرگداشت امام خمینی با بیان اینکه بزرگداشت امام بزرگداشت همه ارزش ها و خوبی ها است، افزود: مراسم بزرگداشت امام یک مانور عقیدتی است و ایجاب می کند که نسبت به مراسم بزرگداشت امام اهتمام ویژه ای داشته باشیم و در حد وسع خودمان، همّ و غمّ خودمان را صرف برگزاری با شکوه مراسم بزرگداشت امام شود.

 

گزارش تصویری >>> دومین جلسه کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س)

 

وی تاکید کرد: امام خمینی(س) یک شخصیت معنوی و عرفانی است که همه خوبی ها را در شخصیت خود جمع کرده و هیچ یک از افراد مهم جهان قابل مقایسه نیست. بنابراین باید برای بزرگداشت امام و ترویج اندیشه ها و افکار ایشان برنامه های ویژه ای داشته باشیم.

در ادامه این نشست افراد شرکت کننده ضمن بیان گزارشی از فعالیت های سال گذشته و برنامه های دستگاه خود برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم سی امین بزرگداشت امام خمینی(س) را ارائه دادند و ارائه تولیدات فرهنگی در قالب فیلم کوتاه و هنرهای تجسمی و برگزاری میزگرد و گفت و گو و جشنواره هایی مثل "زندگی به سبک روح الله"، هشتمین جشنواره "طریق جاوید" و حمایت از پایان نامه های در ارتباط با امام از جمله این برنامه ها بود. 

همچنین شرکت کنندگان در این نشست بر تبدیل اندیشه امام به عنوان یک گفتمان غالب و مردمی کردن بزرگداشت امام و استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در این راه تاکید کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.