پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

جلسه کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)؛

سید احمد حسینی: عضویت در ستاد مرکزی بزرگداشت امام یک توفیق الهی به حساب می آید

فعالیت های کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) مستمر است.

جلسه کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) با حضور نمایندگان وزارتخانه ها، نهادها، دانشگاه ها و سازمان های عضو این کمیته برگزار شد.

به گزارش جماران، سید احمد حسینی، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های نمایندگان عضو کمیته در جریان برگزاری بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(س)، گفت:  عضویت در ستاد مرکزی بزرگداشت امام و کمیته های تخصصی آن برای هر یک از افراد به عنوان یک توفیق الهی به حساب می آید.

مسئول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، افزود: خیلی از نخبگان و چهره های برتر و مسئولان علاقمند هستند به عنوان عضو افتخاری در مجموعه دست اندرکاران ستاد بزرگداشت حضرت امام فعالیت کنند و این خدمت را برای خود به عنوان ذخیره ای ارزشمند و الهی داشته باشند. اکنون که از این خیل عظیم علاقمندان توفیق خدمت در این مجموعه نصیب ما شده است باید از خداوند بزرگ شکرگزار باشیم.

وی تأکید کرد: فعالیت های کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان مستمر و سالانه است و بر این اساس ما بر آنیم تا در این جلسات برنامه های دائمی و سالانه همه دستگاه های عضو کمیته را مورد بررسی قرار داده و موضوع تبیین و ترویج اندیشه های حضرت امام و بزرگداشت آن عزیز به عنوان یک کار ارزشمند و فرهنگی در همه برنامه  ریزی های همه دستگاه های کشور مورد توجه جدی قرار گیرد.

در ادامه این جلسه موضوعات مرتبط به دستور جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مهمترین این موضوعات عبارتند از: بحث و بررسی و ارزیابی فعالیت های کمیته در برگزاری برنامه های ملی در حرم مطهر و حسینیه جماران، بحث و بررسی و ارزیابی فعالیت های کمیته در ارتباط با مراسم روز چهارده خرداد، بحث و بررسی و ارزیابی فعالیت های مستقل هر یک از دستگاه ها در کل کشور در بزرگداشت حضرت امام.

همچنین موضوع فعالیت های کمیته در ارتباط با مراسم ملی در حرم مطهر و حسینیه جماران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ضمن بررسی نقاط قوت مراسم در خصوص کاستی ها و چگونگی رفع کاستی ها برای برگزاری مراسم بهتر در سال های آینده تصمیماتی اتخاذ شد.

در پایان مقرر شد جلسات کمیته در آینده با حضور نمایندگان دستگاه های عضو تشکیل و پیرامون چگونگی تحقق این اهداف تبادل نظر شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.