سید شهاب الدین چاوشی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: روز جهانی قدس امسال تفاوت های زیادی با سال های گذشته دارد که باعث خواهد شد مردم حضوری گسترده تر در راهپیمایی این روز داشته باشند.
وی با بیان این که فلسطین اولویت اول جهان اسلام است ، اظهارداشت: مردم با حضور گسترده خود در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد.
وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی روزجهانی قدس، اخطار و هشدار امت اسلام به جنایت های استکبار جهانی و هم پیمانانش در منطقه خاورمیانه است و باید ملت ایران با اتحاد و سربلندی همانند سالهای گذشته در این آیین مقدس حضور پرشور داشته باشند.
چاوشی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی با افزوختن جنگ داخلی بین مسلمانان در قالب داعش دست به جنایاتی می زند که در چند قرن اخیر بی سابقه است و باید مسلمانان با اتحاد عزت و سربلندی پرچم اسلام را همانند گذشته حفظ کنند.
استاندار سمنان تصریح کرد: جنایاتی که رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه در فلسطین انجام می دهد بسیار فجیع و غیر انسانی است و با توجه شدت گرفتن این جنایات در هفته های اخیر، امت اسلامی روز قدس را به کابوسی برای رژیم صهیونیستی و حامیانش تبدیل می کند.
چاوشی تصریح کرد: قدس قبله نخست مسلمانان و معراج گاه نبی مکرم اسلام (ص)، اکنون حدود 6 دهه در چنگال صهیونیسم غاصب در اسارات هستند.
وی بیان داشت: مردم مظلوم فلسطین در زیر چکمه های دژخیمان تا بن دندان مسلح اسراییل غاصب، راه مقاومت را به پیروی از رهنمودهای خردمندانه حضرت امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب اولویت خود قرار داده و اراده پولادین را به میدان های نبرد با سلاح های آتشین گسیل دادند.
امام خمینی (ره) در سال 1358 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نا گذاشتند تا مسلمانان جهان، همبستگی خود برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و حقوق قانونی آن ها را به صورت راهپیمایی به نمایش بگذارند.
6026/7339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.