به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: هدف اصلی آمریکا و حامیانش از این طرح عبری، عربی و غربی بی ثباتی در منطقه خاورمیانه، سرپوش نهادن به شکست و نابودی گروه تروریستی داعش و ایجاد فضای امن برای رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل است.
وی تصریح کرد: رئیس جمهوری آمریکا با این اقدام خود قصد خوش خدمتی به رژیم صهیونیستی دارد تا بتواند ازطریق لابی گری آن رژیم اجازه هرگونه استیضاحی را از مخالفان خود بگیرد.
امام جمعه گناوه از مسلمانان و آزادیخواهان جهان خواست با هوشیاری در برابر توطئه آمریکا ایستادگی کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: زندگی مردم ساحل نشین این شهرستان از راه دریا و کالای همراه ملوان تامین می شود و نباید دچار دغدغه و مشکل شوند.
وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص تامین معیشت مردم اظهار کرد: نباید با برخی تصمیم گیریها زندگی مردم با مشکل روبه رو شود.
امام جمعه گناوه افزود: درشهرستان گناوه هیچ کارخانه و فرصتی بجز دریا برای اشتغالزایی وجود ندارد به همین دلیل مسئولان نباید با برخی تصمیم ها زندگی مردم را با مشکل روبه رو کنند.
وی تاکید کرد: مبارزه با قاچاق و هرگونه اقدامی که ضربه به تولید داخل کشور بزند را حمایت می کنیم.
امام جمعه گناوه گفت: مردم ایران از جمله مرزنشینان بعنوان صاحب انقلاب در دوران دفاع مقدس تمام هستی خود را فدای نظام و انقلاب کردند و اکنون نیاز به حمایت دولتمردان دارند.
مردم شهرستان گناوه همزمان با سراسر کشور بعد از نماز جمعه برعلیه اقدام ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی رئیس جمهوری این کشور راهپیمایی کردند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

6047/6164** خبرنگار: نعمت الله بهروزی*انتشاردهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.