حجت الاسلام سید محمد حسینیان روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: قدس قبله نخست مسلمین و معراج گاه نبی مکرم اسلام (ص)، اکنون حدود 6 دهه اسارت را در چنگال صهیونیسم غاصب طی می کند.
وی گفت: مردم مظلوم فلسطین در زیر چکمه های دژخیمان تا بن دندان مسلح اسراییل غاصب، راه مقاومت را به پیروی از رهنمودهای خردمندانه حضرت امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب اولویت خود قرار داده و اراده پولادین را به میدان های نبرد با سلاح های آتشین گسیل دادند.
وی اضافه کرد: راهپیمایی روز قدس، فرصت مناسبی برای پشتیبانی همه جانبه از مردم بی دفاع فلسطین است و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه شهرستان دامغان امسال نیز بار دیگر با حضور پرشور خود امید ظالمان را به یاس تبدیل کرده و مرهمی بر دل مظلومان جهان خواهند شد.
حسینیان افزود: روز قدس از روزهای بسیار مهم و تعیین کننده است، و استکبار جهانی همواره درصدد فراموشی مساله فلسطین در اذهان عمومی است، اما روز قدس تیری به قلب این توطئه هاست.
وی، رژیم صهیونیستی را بزرگترین دشمن مسلمانان جهان دانست و ادامه داد: همه مسلمانان جهان وظیفه دارند در راهپیمایی روز جهانی قدس که نماد همبستگی و اتحاد مسلمانان علیه دشمنان دین و اسلام است برای احیای اسلام و دفاع از مردم مظلوم فلسطین حضوری گسترده و پرشور داشته باشند
امام جمعه دامغان، اقدامات تروریستی اخیر تکفیری ها علیه مسلمانان را توطئه صهیونیسم، وهابیت و آمریکا خواند و گفت: سپاه اسلام با حمله موشکی درس عبرتی به دشمنان داد و سیلی محکمی بر گوش متجاوزان زد.
راهپیمایی روز قدس همزمان در 900 شهر ایران اسلامی و 80 کشور دنیا، از ساعت 11 صبح روز جمعه دوم تیر 96 در 65 نقطه از استان سمنان برگزار می شود.
امام خمینی (ره) در سال 1358 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس برگزیدند تا مسلمانان جهان، همبستگی خود برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و حقوق قانونی آن ها را به صورت راهپیمایی به نمایش بگذارند.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.