ابوالفضل حسن بیگی روزسه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: سخنان بی ارزش و توخالی رئیس جمهوری آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد باردیگر دشمنی استکبارجهانی نسبت به ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی را اثبات کرد و باید مردم این دیار با اتحاد و صلابت در مقابل این یاوه گویی ها ایستادگی کنند.
وی خاطرنشان کرد: باید با خوداتکایی اقتصادی ،توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را خنثی کرد و توجه به منویات رهبر انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی به عنوان یک معیار ارزشی در اولویت قرار گیرد.
وی اضافه کرد: باید به رویکرد رهبرانقلاب در بحث درون زا کردن اقتصاد کشور برای افزایش اشتغال توجه کرد و با این راهبرد توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی خنثی می شود.
نماینده مردم دامغان درمجلس شورای اسلامی گفت: پس ازپیروزی انقلاب اسلامی همواره مسوولان این نظام مقدس با تلاش جهادی برای عزت و سربلندی ایران اسلامی تلاش کردند و یاوه گویی های رئیس جمهوری آمریکا برای مردم با صلابت ایران تازگی ندارد.
حسن بیگی اظهارداشت: باید با همدلی و انسجام ملی برای افزایش اشتغال و رونق کسب وکار درکشور تلاش کرد و کاهش آمار بیکاری در ایران اسلامی بخش قابل توجه ای از دسیسه های آمریکای ملعون را خنثی می کند.
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا روز سه شنبه 28 شهریور 96 در سخنرانی گستاخانه خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد ایران اسلامی را تروریست خواند که مردم ایران در اعتراض به آن سخنان، روز جمعه 31 شهریور 96 بعد از نماز جمعه به نشانه اعتراض راهپیمایی کردند.
به گزارش ایرنا، در 6 ماه اول سال 96، نرخ بیکاری در استان سمنان 8.9 درصد و 3 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر بود و با تحقق کامل ارایه تسهیلات 9 هزار میلیارد ریالی رونق تولید و اجرای طرح‌های اقتصادی در قالب تفاهم‌نامه های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به تعداد 87 طرح با سرمایه گذاری 71 هزار و 510 میلیارد ریال در همایش‌های سرمایه‌گذاری این استان، انتظار می رود اشتغال افزایش و نرخ بیکاری در سمنان کاهش قابل توجهی یابد.
استان بیش از 700 هزار نفری سمنان یکهزار و 800 واحد تولیدی و صنعتی دارد.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.