محمود قنبری روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: برجام توافقنامه ای بین المللی است و با خروج یک کشور ، اعتبار و ارزش آن زیر سوال نمی رود، آمریکا همواره بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تحریم های ناجوانمردانه و گستاخانه دشمنی خود را نسبت به ایران اسلامی آشکار کرده است و ملت ایران نیز در طول این سال‌ها در شناسایی دشمنان هشیارتر شده است.
وی اضافه کرد: برجام و اقدامات دستگاه دیپلماسی کشور در چند سال گذشته بسیار ارزشمند بوده و بخشی قابل توجهی از گشایش اقتصادی در کشور از عملکرد مثبت وزارت امورخارجه نشات می گیرد.
قنبری اضافه کرد: باید با اجرای دقیق برنامه اقتصاد مقاومتی، کشور را از آسیب های احتمالی که به واسطه تحریم های استکبار جهانی ممکن است پیش بیاید حفظ کرد و مردم و مسوولان دستگاه های اجرایی برای اجرای منویات رهبر انقلاب برای کاهش آمار بیکاری در ایران اسلامی تلاش کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: در دولت تدبیروامید با وجود تحریم های آمریکا، اقدامات مثبتی در بخش اقتصادی در کشور به وجود آمد و در دولت دوازدهم هم این راهبرد های حساس برای افزایش اشتغال و رونق کسب وکار در ایران اسلامی ادامه می یابد.
معاون استانداری سمنان، با بیان اینکه باید برای کاهش آمار بیکاری در کشور مفهوم خوداتکایی به معنی واقعی در کشور فرهنگ سازی شود و با این راهبرد می توان برای توسعه و پویایی ایران اسلامی تلاش کرد، اضافه کرد: با وجود تحریم های ظالمانه استکبارجهانی، تورم بیش از 40 درصد در سال 92 به کمتر از 9 درصد در شرایط کنونی کاهش یافت و با درایت و توانمندی دکتر روحانی، رونق کسب وکار در کشور در دولت دوازدهم دوچندان می شود.
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا روز سه شنبه 28 شهریور 96 در سخنرانی گستاخانه خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد ایران اسلامی را تروریست خواند که مردم ایران در اعتراض به آن سخنان، روز جمعه 31 شهریور 96 بعد از نماز جمعه به نشانه اعتراض راهپیمایی کردند
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.