استاندار سمنان گفت: رفع مشکل بیکاری در جامعه مهمترین دغدغه دولتمردان است و در چهار سال آینده کابینه دولت دوازدهم برای افزایش اشتغال در کشور تلاش می‌کند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا خباز امروز در نشست با فعالان اقتصادی سمنان اظهار کرد: دولت یازدهم قدم‌های ارزشمندی برای افزایش اشتغال و رونق کسب و کار برداشته و حرکت دولت دوازدهم هم در مسیر کاهش نرخ بیکاری در کشور است.

وی افزود: افزایش اشتغال و رونق کسب و کار نیازمند وحدت بین مسئولان و آحاد جامعه است و همدلی در کشور برای کاهش نرخ بیکاری در دولت تدبیر و امید متبلور شد. سمنان براساس آمار بهار 96 وزارت‌اقتصاد بعد از استان مرکزی دومین رتبه کمترین نرخ بیکاری را در کشور دارد.

استاندار سمنان تصریح کرد: شکوفایی اقتصادی و رونق کسب وکار در کشور در چهارسال گذشته اتفاقی نبوده و با درایت و تلاش مجاهدانه دولت تدبیر و امید این موفقیت حاصل شد. رفع مشکل بیکاری در جامعه مهمترین دغدغه دولتمردان است و در چهار سال آینده کابینه دولت دوازدهم برای افزایش اشتغال در کشور تلاش می کند.

در این نشست سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری، احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و چند تن از مدیران استان حضور داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.