محمد رضا بیدهندی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 10 هزار و 700 نفر از کارگران ساختمانی استان مرکزی سال ۹2از خدمات بیمه ای، بیمه تامین اجتماعی برخوردار بودند که این رقم سال گذشته به 19 هزار و 950 نفر افزایش یافته است.
وی ادامه داد: تعداد بیمه ‏مشاعل آزاد و اختیاری استان مرکزی نیز از 18 هزار و 214 نفر در بدو آغاز به کار دولت تدبیر و امید به 31 هزار و 487 نفر در سال گذشته افزایش یافته است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی بیان کرد: 17 هزار و 368 نفر از رانندگان این استان سال 92 از خدمات بیمه ای این اداره کل بهره مند شدند که این رقم در سال گذشته به 23 هزار و 874 نفر و افراد تحت پوشش بیمه بیکاری این اداره کل در این مدت از پنج هزار و 699 نفر به پنج هزار و 411 نفر کاهش یافته است.
بیدهندی ‏گفت: تعداد بیمه شدگان اداره کل تامین اجتماعی استان مرکزی در چهار ساله فعالیت دولت تدبیر و امید پنج و سه دهم درصد، تعداد مستمری بگیران 19 و پنج دهم درصد، تعداد بازنشستگان 20 و 2 دهم درصد، تعداد از کارافتادگان 9 و یک دهم درصد و تعداد مستمری بگیران بازمانده 20 و یک دهم درصد افزایش یافته است.
وی ادامه داد: تعداد بازنشستگان سخت و زیان آور اداره کل تامین اجتماعی استان مرکزی در این مدت 52 و یک دهم درصد، تعداد بازنشستگان عادی 52 و یک دهم درصد و تعداد شعب خدمات دهنده این اداره کل به بیمه شدگان این اداره کل از 11 شعبه به 15 شعبه ( ایجاد 4 شعبه کمیجان، خنداب، شعبه سه اراک و 2 ساوه) و تعداد کارگزاری های این اداره کل از سه کارگزاری به چهار کارگزاری افزایش یافته است.
بیدهندی گفت: اجرای قانون بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولید، تدوین، اجرا و پایش برنامه های عملیاتی سازمان، شناسایی بانوان متخصص و متعهد همکار برای احراز مشاغل مدیریتی و سرپرستی و ایجاد پرونده الکترونیک فنی بیمه شدگان نیز از اقدام های اداره کل تامین اجتماعی برای ارایه خدمات هرچه بیشتر به بیمه شدگان این استان است.
297 هزار و 806 نفر از جمعیت استان مرکزی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند که با احتساب افراد تبعی آنان این تعداد به 773 هزار و 343 نفر افزایش می یابد.
1955/3075/ خبرنگار:مهدی عظیمی*** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.