به گزارش ایرنا، شعبانعلی آشوری چهارشنبه در نشستی با حضور امام جمعه و جمعی از مسوولان شهرستان شاهرود در مجل این اداره ، افزود: اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی باعث تقویت منابع و مخازن کتابخانه های عمومی خواهد شد.
امام جمعه شاهرود هم گفت: کتاب رسانه ماندگار در طول تاریخ بوده و راهگشای بسیاری از مسایل مردم و جامعه است.
حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی با تاکید بر شرکت گسترده و همگانی مردم و مسوولان در طرح اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی افزود:کتاب برای همه مسایل اعتقادی ،سیاسی ،تاریخی و نیاز های مختلف مردم پاسخ می دهد .
وی تاکید کرد: توجه ویژه مسئولان و مردم به کتاب و کتابخوانی بسیاری از چالش های فردی و اجتماعی را مرتفع خواهد کرد.
مسئول دفتر نمایندگی دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان شاهرود هم در این نشست گفت: از برخی کتاب ها بیش از یک نسخه در کتابخانه مسجدها وجود دارد که نسخه های اضافی به کتابخانه های عمومی اهدا خواهد شد.
حجت الاسلام عظیم پناهی افزود: اعضای کانون های مساجد هم با اهدای کتاب های بدون استفاده خانه های خود در این طرح شرکت خواهند کرد.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شاهرود هم در این نشست گفت: کتاب های اهدایی مردم و دستگاه های اجرایی پس از پذیرش دسته بندی خواهد شد.
سید ابراهیم موسوی افزود: این طرح از دهم تیرماه جاری آغاز شده و تا اول آبانماه ادامه دارد.
در شهرستان شاهرود 16 باب کتابخانه عمومی نهادی، یک باب کتابخانه عمومی مستقل و پنج باب کتابخانه عمومی مشارکتی وجود دارد که حدود330 هزار جلد کتاب دارند.
شهرستان شاهرود با 53هزار کیلومتر مربع مساحت و 230 هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.
7358/6167 خبرنگار: سروش مولانا ** انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.