منصور اکبری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مراکز هنرجویان به طور میانگین در 30 رشته قرآنی، فرهنگی، ادبی و هنری آموزش های لازم را زیر نظر اساتید مجرب فرا می گیرند.
وی اظهار کرد: در این مدت بازدید مستمر از پایگاه های اوقات فراغت صورت می گیرد و هنرجویان از برنامه های جانبی از قبیل اردوهای سیاحتی و زیارتی، استخر، سینما و بازدید از اماکن گردشگری شهرستان استفاده می کنند.
وی به دیگر برنامه های مدنظر نیز اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی نظیر کتابخوانی کتاب نظام اقتصادی اسلامی نوشته شهید مطهری، مسابقات نشریات دیواری، دوره های آموزش داستان نویسی، دوره های آموزشی وی‍ژه بانوان مانند خیاطی و گلدوزی، مسابقات ورزشی در رشته های فوتسال، تنیس و بازی های یارانه ای از دیگر برنامه های امسال ویژه اوقات فراغت است.
وی بیان کرد: اجرای شب شعر، جشنواره های فرهنگی هنری، اجرای زنده موسیقی، نشست های انجمن های هنری، آیین های مذهبی و قرآنی، نمایشگاه های کتب و آثار هنری و اجرای نمایش تئاتر از دیگر فعالیت های فرهنگی این اداره است.
به گزارش ایرنا 180 پایگاه در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهری و روستایی، 41 مرکز هنری و سینمایی، 2 انجمن فرهنگی، ادبی و چهار موسسه قرآن و عترت، یک سینمای خصوصی فعال، 9 نشریه فعال مکتوب، 6 ناشر فعال، 6 دکه مطبوعاتی فعال و 15 نفر خبرنگار فعال با اداره فرهنگ و ارشاد خوی همکاری دارند.
7133/2093**خبرنگار: سعید فرجی**منتشر کننده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.