** برنامه گرامیداشت سالروز بمباران شیمیایی سردشت با نام داغ لاله ها برگزار می شود
فرماندار سردشت با بیان اینکه محورهای فرهنگی و ورزشی، همایش علمی، فرصت های سرمایه گذاری، و سخنرانی و همدردی محورهای برنامه گرامیداشت سی امین سالروز بمباران شیمیایی سردشت است، گفت: به این مناسبت برنامه 'داغ لاله ها' فردا/چهارشنبه/ در این شهرستان برگزار می شود.

** اجرای طرح تابستانی آسمانی ها در 68 کانون فرهنگی روستایی و شهری خوی
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی گفت: در راستای پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در 20 کانون شهری و 48 کانون فرهنگی و هنری روستایی این شهرستان، طرح تابستانی آسمانی ها برگزار می شود.

** فعالیت 47 پایگاه تابستانی جوانه های صالحین در خوی
معاون فرهنگی سپاه خوی گفت: به منظور ایجاد نشاط و تعالی قرآنی و اسلامی جوانان، تابستان امسال 47 پایگاه جوانه های صالحین در این شهرستان فعالیت می کنند که برای اجرای فعالیت های این پایگاه ها 260 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته ایم.

** تیم ' راهداری ' قهرمان والیبال جام رمضان ارومیه شد
مسابقات والیبال جام رمضان ' گرامیداشت زنده یاد حمید فارسی ' با حضور 18 تیم از ابتدای ماه مبارک رمضان در سالن 3 هزار نفری ارومیه دنبال شد و در نهایت تیم ' راهداری ' به مقام قهرمانی رسید.

** 73 درصد پرونده ها در شورای حل اختلاف رسیدگی می شوند
رئیس دادگستری شهرستان شاهین دژ گفت: 73 درصد پرونده ها در شورای حل اختلاف رسیدگی می شوند و تنها 27 درصد آنها به دادگاه این شهرستان وارد می شود.

** 109 فعال و تلاشگر در 24 برنامه قرآنی مهاباد تقدیر شدند
مسئول دفتر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مهاباد با بیان اینکه 24 برنامه قرآنی رمضان در قالب طرح 'ربیع القرآن' در عید فطر به پایان رسید، گفت: 109 فعال و تلاشگر در این برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان شهرستان تقدیر شدند.
8135/ 2093 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.