به گزارش ایرنا، حمید باباخانی سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان شاهرود افزود: در شهرک های حاشیه شهر و به خصوص مسکن مهر افراد کم بضاعتی زندگی می کنند که حتی توانایی پرداخت کرایه رفت و آمد فرزندان خود به مدرسه را ندارند.
وی از شهرداری خواست برای صدور پروانه ساخت مدرسه در شهرک فدک همکاری کند.
باباخانی گفت: مشکل فضای آموزشی در شهرک کوثر با ساخت سه آموزشگاه تا حدودی برطرف شده است.
باباخانی از نامطلوب بودن فضاهای آموزشی دیگر مناطق حاشیه شهر شاهرود هم ابراز نگرانی کرد و گفت: به عنوان مثال آموزشگاه شهرک بهارستان 2 ، یک هزار و 200 دانش آموز را در نوبت های گوناگون پوشش می دهد.
وی همچنین با بیان اینکه باید 160 دانش آموز به همراه مربی در قالب 17 تیم به مسابقات ورزشی سراسری کشور اعزام شوند، تاکید کرد: اعتباری برای اعزام آنان درنظر گرفته نشده و همه دانش آموزان هم توان پرداخت هزینه ها را به صورت شخصی ندارند .
باباخانی با اشاره به درخشش دانش آموزان شاهرودی در رقابت های ورزشی ، افزود: پارسال از 15 تیم استان که موفق به کسب رتبه در رشته های مختلف شدند، 13 تیم متعلق به شهرستان شاهرود بود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود همچنین از ساخت سالن جلسات مدیران این اداره خبر داد و گفت: این سالن 135 نفره در پژوهشگاه دانش آموزی با مشارکت خیران آماده شده که بزودی بهره برداری از آن آغاز می شود .
باباخانی به کسب رتبه های برتر دانش آموزان شهرستان شاهرود در مسابقه های آزمایشگاهی و المپیاد نانو هم اشاره داشت و گفت: امسال برای نخستین بار نیمی از پذیرفته شدگان المپیاد علمی استانی شاهرودی هستند.
آموزش و پرورش شهرستان شاهرود 26 هزار دانش آموز در سه مقطع تحصیلی دارد که در 170 آموزشگاه مشغول تحصیل هستند.
7359/6167 خبرنگار: مهسا شانیان ** انتشاردهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.