سید حسین دریابکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آزمون سراسری امسال ، پانزدهم و شانزهم تیرماه جاری در 11 حوزه اجرایی شهرستان بندرانزلی در رشته های علوم انسانی، ریاضی فیزیک، علوم تجربی، زبان خارجی و هنر برگزار می شود.
وی افزود: در کنکور سراسری سال گذشته یک هزار و 521 دانش آموز شرکت کرده بودند که آمار شرکت کنندگان کنکور امسال با 33 نفر کاهش، یک هزار و 488 نفر است.
دریابکی با اشاره به کمبود تجهیزات سرمایشی در حوزه های برگزاری کنکور به عنوان یکی از دغدغه های هرساله اولیاء دانش آموزان اضافه کرد: آزمون کنکور سراسری در دبیرستان های امام علی(ع)، فردوسی ، نمونه دولتی شهدا و نمونه دولتی شرف بندرانزلی برگزار می شود.
به گفته رئیس اداره آموزش و پرورش بندرانزلی، 2 هزار و 364 دانش آموز شهرستان در امتحانات نهایی خردادماه امسال در رشته های انسانی، تجربی، ریاضی و فنی و حرفه ای شرکت کرده اند.
دریابکی با اشاره به برگزاری آزمون پایه نهم برای یک هزار و 641 دانش آموز بندرانزلی یادآور شد: یک هزار و 588 دانش آموز این شهرستان نیز در پایه ششم ابتدایی در امتحانات امسال شرکت کرده بودند.
وی خاطرنشان کرد: بندرانزلی برای دومین سال پیاپی موفق شد رتبه نخست را بین دانش آموزان دارای معدل 20 کسب کند و از بین 23 دانش آموز دارای معدل 20 در گیلان ، هفت دانش آموز از بندرانزلی بودند.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی یادآور شد: در آزمون کنکور سراسری 95 نیز 17 دانش آموز بندرانزلی در رشته های مختلف پذیرفته شده بودند که هفت نفر از آنها رتبه زیر هزار و 10 دانش آموز نیز رتبه زیر سه هزار کسب کردند.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و افزون بر 19 هزار دانش آموز دارد.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.