به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ازفریدونکنار،مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدون کنار از کسب مقام قهرمانی آسیا توسط دانش آموز فریدون کناری خبر داد.

سید عظیم اسماعیل زاده اظهار کرد:دومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا در بخش کیوروگی از صبح روزسه شنبه 16 خرداد در سالن سرپوشیده ورزشی «میلیتری زون» هوشمینه در ویتنام با حضور 190 ورزشکار از 16 کشور(ایران، مالزی، قزاقستان، فلسطین، کره جنوبی، فیلیپین، مغولستان، اردن، تایوان، ازبکستان، اندونزی، هنگ کنگ، هند، عربستان، ویتنام و پاکستان) آغاز و به مدت دو روز ادامه داشت.

وی افزود:علیرضا حسین‌پور،دانش آموز فریدون کناری عضو تیم ملی نونهالان کشورمان در وزن 37- کیلوگرم در دومین روز از این مسابقات ابتدا با نتیجه 32 بر صفر نماینده مالزی را کنار زده و در دومین مبارزه خود به مصاف تکواندوکار قزاق رفت که با نتیجه 17 بر 7 پیروز شد، سپس رقیب میزبان خود را 22 بر 7 از پیش رو برداشت.

اسماعیل زاده تصریح کرد:حسین پور در فینال این رقابت‌ها رو در روی نماینده ازبکستان قرار گرفت و با نتیجه 16 بر 9 پیروز شد و بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها ایستاد.

وی گفت:علیرضا حسین پور دانش آموز سال هشتم دبیرستان مصطفی خمینی شهرستان فریدون کنار می باشد.

اسماعیل زاده ضمن عرض تبریک این موفقیت خاطرنشان کرد:این دانش آموز 14 ساله با کسب مدال طلای این دوره از مسابقات که در ویتنام برگزار شد،افتخاری قابل تحسین برای جامعه ورزشی و همچنین دانش آموزان فریدون کنار به ارمغان آورد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 669739
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.