علیرضا مرزبان روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به تحصیل 2هزار دانش آموز نیازمند در شهرستان تیران و کرون خاطرنشان کرد: کمک خیران به رفع نیازهای دانش آموزان شهرستان در این چهار سال رشد داشته و در این مدت خیران 15 میلیارد ریال به دانش آموزان نیازمند این منطقه کمک کرده اند.
مدیرآموزش و پرورش همچنین شهرستان تیران و کرون از رشد 200 برابری درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش این شهرستان در چهار ساله گذشته خبرداد.
وی افزود : درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش از محل اخذ وجوه مرتبط به هزینه‌های ثبت نام داوطلبان متفرقه امتحانات، آزمون‌های متفرقه و صدور تأییدیه تحصیلی و خدمات آموزشی است.
وی بیان کرد: معوقات آموزش و پرورش از سایر دستگاه ها مانند شهرداری ها و بخش عوارض دراین چهارسال انجام و به روزرسانی این درآمدها صورت گرفته است.
مدیرآموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون افزود: علاوه بر درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش، اعتبارات تملک و دارایی و کمک های خیران در این چهار سال افزایش داشته است که رشد اعتبارات به پیشبرد اهداف آموزش و پرورش و رفع نیازها کمک کرده است.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون نیازمند اعتبارات بیشتری برای رفع نیازها است ، گفت: با وجود اینکه 60 درصد مدارس شهرستان تیران و کرون فرسوده و 10 درصد از کل مدارس فرصوده تخریبی است نیاز به احداث مدرسه در این منطقه وجود دارد که تاکنون با حمایت خیران واعتبارات دولتی برخی از نیازها رفع شده است.
7131/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.