حسن ارگی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: جمهوری اسلامی در دفاع از امنیت ملی و حراست از مرزهای کشور جدی و غیرقابل پیش بینی است و شلیک موشک‌ها به مقر فرماندهی تروریست‌ها، پیام مهمی برای حامیان آنها داشت که نیروهای امنیتی ایران اسلامی در دفاع از امنیت ملی و حراست از مرزهای کشور جدی و مقتدر خواهد بود.
ارگی با بیان اینکه هیچ نیرویی حتی نباید تجاوز به امنیت ملی و تعرض به مرزهای ایران در تصوراتش بگنجد و هر اقدامی هرچند کوچک از سوی بیگانگان با پاسخی کوبنده مواجه خواهد شد، اضافه کرد:حمایت قاطع مسوولان دستگاه های اجرایی ،طیف ها و گروه های مختلف ایران از رشادت اخیر سپاه پاسداران نشان دهنده اتفاق نظر و انسجام مثال زدنی آحاد ملت در برابر دسیسه های شوم بیگانگان دربر هم زدن آرامش و ثبات مثال‌زدنی ایران است.
فرماندار مهدی‌شهر با قدردانی از فرماندهی معظم کل قوا، ریاست جمهوری و فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاطر حسن تدبیر و اقدام قاطع و موثر در پاسخ به گستاخی های داعش، تصریح کرد: امروز افتخار ملت این است که با فرماندهی ولایت فقیه و جانفشانی های فرزندان انقلاب، کشور پهناور ایران توانسته است بدون هیچ گزندی به حرکت مقتدرانه خویش در سطح بین‌المللی با عزت و افتخار ادامه دهد.
نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه یکشنبه(28خرداد) با هدف مجازات عاملان جنایت تروریستی اخیر تهران، مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری داعش را در دیرالزور سوریه هدف حملات موشکی خود قرارداد.
در این حمله موشکی که از استانهای کردستان و کرمانشاه انجام شد، پایگاه‌های فرماندهی، مراکز ساخت و تولید خودروهای انتحاری و مراکز تجمع تروریستها با شلیک 6 موشک زمین به زمین میانبرد سپاه پاسداران هدف قرار گرفت و منهدم شد.
تروریستهای تکفیری روز چهارشنبه 17 خرداد 96 در دو حمله تروریستی جداگانه به ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) در تهران 17 تن از هموطنان بیگناه و روزه دار را به شهادت رسانده و 56 تن را نیز مجروح کرده بودند.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.