حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه عملیات موشکی سپاه ابتدای راه برخورد با تروریسم بود، اظهار داشت: همیشه اقتدار ایران اسلامی بر هیچکدام از دشمنان قسم خورده انقلاب پوشیده نبوده و نیست.
وی افزود: صنعت دفاعی و تهاجمی کشور در راستای تقویت بنیه دفاعی و امر بازدارندگی در نظر گرفته شده است و در این راستا به شکل گسترده ای از نیروهای بومی استفاده کردیم تا کسی به فکر سنگ اندازی به نظام جمهوری اسلامی نباشد.
امام جمعه الشتر اظهار کرد: هر زمانی که مرزها و امنیت ما توسط کسی مورد هجوم قرار بگیرد به طور قطع پاسخ کوبنده ای خواهد دید.
وی افزود: به فضل و یاری پروردگار و با همت سربازان ولایت این بار هم پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طومار داعش و داعشیان را در هم خواهد پیچید.
حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران بار دیگر در عملیات موشکی سپاه به جهانیان اثبات شد و سیلی محکمی که رهبر انقلاب در بیانات خود وعده داده بودند به درستی به دشمن زده شد.
شامگاه یکشنبه 28 خرداد 96 روابط عمومی سپاه پاسداران خبر از اصابت 6 موشک به مواضع داعش در سوریه داد.
در بیانیه سپاه آمده است در پی جنایت تروریستی 17 خردادماه 96 تروریست های تکفیری در تهران که به شهادت 18 تن از مردم مظلوم و روزه دار و مجروحیت جمعی دیگر از هموطنان عزیز منجر گردید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: «ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نمی گذارد.»
در این عملیات تعدادی موشک میان‌برد زمین به زمین از پایگاه‌های موشکی نیروی هوافضای سپاه در استان های کرمانشاه و کردستان، تروریست های تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.
به گزارش ایرنا، روز چهارشنبه 17 خرداد 96 در 2 حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره) هدف تیراندازی پنج مهاجم انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، 18 تن شهید و 56 تن نیز مجروح شدند.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7265/3022
خبرنگار: زهرا جمشیدی نسب ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.