ابوالفضل حسن بیگی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران بار دیگر در عملیات موشکی سپاه به جهانیان اثبات شد و سیلی محکمی که رهبر انقلاب در بیانات خود وعده دادند به درستی به دشمن زده شد.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سیاست های آمریکا در خاورمیانه شکست خورده و نمونه آن شکست داعش در عراق است و در سوریه نیز مناطق کوچکی در اختیار داعش ملعون باقی مانده است.
حسن بیگی گفت: سیاست آمریکا و عربستان سعودی برای راه اندازی ناتوی عربی نیز نقش بر آب شد و خاورمیانه جدید را که در صدد ایجاد و ساماندهی آن بودند تحقق پیدا نکرد.
وی گفت: ناکامی آمریکا و هم پیمانانش در منطقه باعث شده تا با جنگ روانی و تحریم های جدید، اقتدار ایران اسلامی را زیرسوال ببرند، اما عظمت و اقتدار این نظام سرافراز با این تحریم های واهی نابود نمی شود.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هیچ نگرانی از تحریم های جدید آمریکا در کشور وجود ندارد و ارتباطات و مبادلات ایران اسلامی با روسیه، چین و100 کشور دنیا برقرار است.
شامگاه یکشنبه 28 خرداد 96 روابط عمومی سپاه پاسداران خبر از اصابت 6 موشک به مواضع داعش در سوریه داد.
در بیانیه سپاه آمده است در پی جنایت تروریستی 17 خردادماه 96 تروریست های تکفیری در تهران که به شهادت 18 تن از مردم مظلوم و روزه دار و مجروحیت جمعی دیگر از هموطنان عزیز منجر گردید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: «ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نمی گذارد.»
در این عملیات تعدادی موشک میان‌برد زمین به زمین از پایگاه‌های موشکی نیروی هوافضای سپاه در استان های کرمانشاه و کردستان، تروریست های تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.
به گزارش ایرنا، روز چهارشنبه 17 خرداد 96 در 2 حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره) هدف تیراندازی پنج مهاجم انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، 18 تن شهید و 56 تن نیز مجروح شدند.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.