آیت الله سید محمدشاهچراغی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: نیروهای جان بر کف سپاه پاسداران شب گذشته در عملیات موشکی، با اقتدار سیلی محکمی بر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی زدند و مردم ایران اسلامی قدردان رشادت های این سربازان سرافراز هستند.
وی خاطرنشان کرد: آحاد جامعه و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ایرانی اسلامی با قدرت از ارزش های انقلاب اسلامی در برابر بی‌حرمتی‌ها و حملات تروریستی دفاع می‌کنند.
امام جمعه سمنان گفت: دلاورمردان و نیروهای جان بر کف امنیتی و نظامی کشور در برابر تجاوزهای احتمالی تروریست های ملعون، از مرز دفاع می کنند و جواب گستاخی‌های آنها با عظمت می دهند.
آیت الله شاهچراغی خاطرنشان کرد: سربازان گمنان امام زمان(عج) و مدافعان حریم ائمه اطهار(ع) در کشورهای مختلف منطقه حضور دارند و هر زمانی که احتیاج به دفاع از حریم انقلاب اسلامی باشد به دستور امام خامنه ای ، جواب دندان شکن به تروریست ها می دهند.
امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد: عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون رهبری حکیمانه رهبر انقلاب است و تا خشکاندن ریشه حملات تروریستی، این اقدامات با عظمت برای نابودی داعشی های ملعون ادامه دارد.
شامگاه یکشنبه 28 خرداد 96 روابط عمومی سپاه پاسداران خبر از اصابت 6 موشک به مواضع داعش در سوریه داد.
در بیانیه سپاه آمده است در پی جنایت تروریستی 17 خردادماه 96 تروریست های تکفیری در تهران که به شهادت 18 تن از مردم مظلوم و روزه دار و مجروحیت جمعی دیگر از هموطنان عزیز منجر گردید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: «ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نمی گذارد.»
در این عملیات تعدادی موشک میان‌برد زمین به زمین از پایگاه‌های موشکی نیروی هوافضای سپاه در استان های کرمانشاه و کردستان، تروریست های تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.
به گزارش ایرنا، روز چهارشنبه 17 خرداد 96 در 2 حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره) هدف تیراندازی پنج مهاجم انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، 18 تن شهید و 56 تن نیز مجروح شدند.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.