به گزارش ایرنا ، محمد ناصر نیکبخت ضمن محکوم نمودن حملات تروریستی امروز چهارشنبه که منجر به شهادت و مجروح شدن شماری از هموطنان عزیز شد، گفت: این اقدام تروریستی بار دیگر ثابت کرد که دشمنان کوردل ملت مسلمان ایران همواره به دنبال ایجاد ناامنی و برهم زدن وحدت در کشور بوده و خواهند بود.
وی با ابراز تاثر از این حادثه تروریستی و اظهار همدردی با خانواده های داغدار ، این اقدام شنیع تروریست ها و حامیان بی شرم آنها را محکوم و از اقدام جسورانه نیروهای مقتدر امنیتی ، نظامی و انتظامی قدردانی کرد .
استاندار همدان شهادت جواد تیموری از شهرستان تویسرکان و علی جواد زارع از شهرستان اسدآباد را به ملت شریف ایران اسلامی ، هم استانی های عزیز ، بالاخص خانواده های معظم آن شهیدان تبریک و تسلیت گفت.
به گزارش ایرنا، صبح امروز چهار فرد ناشناس با تیراندازی به نیروهای حفاظت فیزیکی وارد مجلس شدند و جمعی از کارکنان مجلس و مردم را زخمی کردند.
در عملیات تروریستی مجلس که از ساعت 10:15 دقیقه آغاز شده بود و تا بعدازظهر ادامه داشت یکی از این تروریست ها کمربند انتحاری خود را منفجر کرد و سه تن دیگر نیز توسط نیروهای یگان ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به هلاکت رسیدند.
همچنین یک تیم تروریستی دیگر همزمان به حرم مطهر امام خمینی(ره) رفته بود که با هوشیاری ماموران نیروی انتظامی حفاظت مستقر در حرم، یک نفر تروریستها کشته و دیگری نیز اقدام به انفجار کمربند انتحاری کرد و به هلاکت رسید.
به گزارش اورژانس تهران در این عملیات ها تا کنون 12 نفر به شهادت رسیدند و 42 نفر مصدوم شدند.
7523 /6993
تنظیم: مرضیه بختیاری**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.