به گزارش ایرنا، روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه روز سه شنبه به نقل از سردار علی رزمجو در همایش ارزیابی درجمع فرماندهان و مدیران این منطقه افزود: شلیک موشکهای میان برد سپاه پاسداران از کردستان و کرمانشاه و اصابت دقیق و بدون خطا به مواضع داعش در دیرالزور سوریه گوشه ای از پاسخ کوبنده سپاه به اقدام های تروریستی داعش در مرقد امام راحل و مجلس شورای اسلامی بود.
وی اضافه کرد: این اقدام ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوستان انقلاب را شاد و دشمنان را ناراحت و مایوس کرد.
رزمجو اظهار کرد: سپاه پاسداران در همه شرایط وارد دفاع همه جانبه از جمهوری اسلامی شده و در طول چهار دهه گذشته از حیات طیبه انقلاب اسلامی این مهم را اثبات کرده است.
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی همواره نشانگر حضور مقتدرانه سپاه پاسداران در برطرف کردن تهدیدهاست.
وی یادآور شد: شلیک این موشکها به مواضع داعش در دیرالزور سوریه تنها بخش بسیار کوچکی از اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی و توان موشکی و بازدارندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
رزمجو، بازتاب جهانی شلیک موشک به مواضع داعش کتاب قطوری است که حاصل تحلیل و افکار جهانی مختلف است.
وی بیان کرد: ایمان الهی، اخلاص و فداکاری پاسداران درپاسداری از انقلاب اسلامی اقتدار آفرین است و این ایمان در نیروهای پنج گانه سپاه متبلور است.
رزمجو گفت: خودارزیابی و مراقبت آنان از نفس خود یک موهبت الهی و نعمت خدادادی است که باعث انعطاف پذیری و دسترسی به درجه های عالیه اخلاقی و انسانی می شود.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.