به گزارش ایرنا، عزیز اکبریان عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری استان البرز که عصر چهارشنبه در سالن اجتماعات پردیس کشاورزی کرج برگزار شد با اشاره به شعار سال و لزوم اهتمام ویژه برای تحقق اقتصاد مقاومتی، اشتغال – تولید افزود: انتخابات بسیار پرشور و باشکوهی در کشور و به تبع آن استان البرز شاهد بودیم.
وی ادامه داد: حرکت به سمت قله پیروزی در جمهوری اسلامی، با شدت گرفتن توطئه دشمنان همراه خواهد شد به این دلیل حوادث تروریستی که در مجلس شورای اسلامی رخ داد.
اکبریان گفت: تلاش شبانه روزی وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی بر کسی پوشیده نیست، روزی نیست که در گوشه ای از کشور یک تیم تروریستی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و منهدم نشود چراکه تمامی هدف دشمن در منطقه برای بر هم زدن امنیت جمهوری اسلامی است.
وی با بیان اینکه باید از وقوع چنین حوادثی عبرت باید گرفت ،افزود: ایثارگری نیرهای امنیتی موجب شد تا ترور کور مجلس به شکست دشمن بینجامد.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دشمنان از ایثارگری نیروهای نظامی و انتظامی و پاسداران ما هراس دارند و
برای انعقاد برجام با ایران پای میز مذاکره نشستند.
وی با تاکید بر حفظ مردمی بودن نظام گفت: در این میان باید بیش از پیش به ارتقا امنیت در بخش های مختلف کشور اهمیت داد تا از بروز چنین حوادثی پیشگیری شود.
اکبریان افزود: در سایه کمک به نیروهای امنیتی می توان به توفیقات بزرگی دست یافت انتظار می رود همه با هم به دولت برای حفظ و پیشرفت نظام کمک کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در استان البرز آرامش حاکم بوده و امید است این فضا ادامه پیدا کرده و در راه پیشرفت همه جانبه قدم برداریم.
6155/1535 خبرنگار: حکیمه کشاورز** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.