به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین حسینیان در نمازجمعه این هفته این شهرستان افزود : حرکت تروریستی داعش در ایران اقدامی ناشیانه و مبتنی بر ضعف این گروه تروریستی بود.
وی اظهارداشت : در 2 سال اخیر بیش از صد طرح تروریستی در کشور ما خنثی شد و حوادث اخیر نیز بسیار بچه گانه و ناشیانه به ثمر رسید.
وی تصریح کرد: گروه تروریستی داعش که مورد حمایت آمریکای جنایتکار و آل سعود خبیث است، مجلس شورای اسلامی و مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب را در اقدامی ناشیانه مورد هدف قرار داد.
حسینیان تصریح کرد : مردم ما یکپارچه، مقاوم، پر شور و انقلابی هستند و به تازگی با 40 میلیون رای خود نشان دادند، همواره پشتیبان نظام هستند و حرکات تروریستی این چنینی بر عظم مردم ایران خواهد افزود.
وی ادامه داد : ملت همیشه بیدار ایران، ضمن محکوم نمودن این حادثه تروریستی، مقاوم و استوار بیان می کند که همیشه پشتیبان رهبری است و هر زمان که ولی فقیه امر به جهاد نمایند، مخالفان را یک به یک نابود خواهد کرد.
امام جمعه دامغان به تصویب تحریم ها در کاخ سفید علیه ایران اشاره و اضافه کرد: آنچه در کاخ سفید مبنی بر تشدید تحریم علیه ایران تصویب شد، نشان از ضعف دشمنان ملت ایران است که باید به آنها بگوییم ملت ما ملتی ثروتمند، قوی، نترس و بااراده فولادی است که هیچ گاه تحریم ها علیه آن تاثیری نخواهد داشت.
6026/
خبرنگار: میثم اسماعیلی **انتشار : جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.