محمدهمتیان روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تنها در سال 95 بیش از چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحد های صنعتی و تولیدی استان پرداخت شد که این امر در کاهش نرخ بیکاری تاثیر بسزایی داشته است.
وی افزود: در دولت تدبیر و امید بیش از 350 میلیارد ریال در زمینه طرح های اصلاح، بهینه سازی و توسعه شبکه های برق روستایی استان سمنان هزینه شده است که این امر در تحقق شعار افزایش رفاه همگانی موثر بوده است.
همتیان اضافه کرد: احداث شبکه گازرسانی به طول 563 متر، نصب هشت هزار و 500 انشعاب و 35 هزار اشتراک از جمله اقدامات دولت یازدهم برای اجرای برنامه ضریب نفوذ 100درصدی گاز در مناطق روستایی استان سمنان بوده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با اشاره به ارایه خدمات ارزنده از سوی دولت یازدهم در بخش کشاورزی، گفت: در سال95 حدود 770 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به 146 واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان شاهرود پرداخت شد.
همتیان افزود: ارزش کالاهای صاداراتی استان سمنان در سال 95 در مقایسه با سال 94 حدود 17 درصد افزایش یافت و بیش از 323 هزار تن کالا در سال 95 به 12 کشور صادر شد.
وی تصریح کرد: اولین شرکت خودروسازی در استان سمنان با سرمایه 100 درصدی بخش خصوصی و اشتغالزایی برای 150 نفر در دولت یازدهم در شهرک صنعتی شهرستان سمنان به بهره برداری رسیده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با بیان اینکه نباید این خدمات ارزنده دولت یازدهم که برای افزایش رفاه اجتماعی در استان انجام شده است نادیده گرفته شود و مردم قدردان زحمات دولت تدبیر و امید هستند ، ادامه داد: در 29 اردیبهشت مردم علاوه بر توجه به برنامه های نامزدهای انتخاباتی ، عملکرد دولت ها نیز توجه داشته باشند و این امر در انتخابات فرد اصلح از سوی آنها تاثیر گذار است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
6103/7339 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.