حجت الاسلام علی شکری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات حمایت مردم را از نظام و انقلاب نشان می دهد و میزان مشارکت هرچه بیشتر باشد، عزت و عظمت نظام نیز بیش از پیش خواهد شد.
وی اضافه کرد: هرچه میزان مشارکت در انتخابات بیشتر باشد، انتخابات با شور و هیجان بیشتری برگزار خواهد شد و این شور و هیجان موجب ایجاد نشاط اجتماعی در بین مردم می شود.
وی با بیان این که حضور در انتخابات یکی از مصداق های بارز نشاط اجتماعی و سیاسی است، افزود: مردم به نشاط اجتماعی نیاز دارند و فعالیت مردم در عرصه های انتخابات می تواند شور و هیجانی را در جامعه به وجود بیاورد.
حجت الاسلام شکری تاکید کرد: فردی که با رای بالا انتخاب می شود، در جامعه و در عرصه های بین المللی و جهانی قدرت سیاسی و اجتماعی بالایی خواهد داشت و با قدرت بیشتری دولت خود را تشکیل می دهد .
وی با بیان این که رای اکثریت مطلق بهتر از رای نسبی است، اضافه کرد: فردی که با رای بالا انتخاب می شود، قدرت بیشتری برای اداره حکومت و تعامل با قدرت های جهانی دارد و به نوعی قدرت چانه زنی او را در عرصه های جهانی افزایش می دهد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: مردم با شرکت در انتخابات سرنوشت خودشان را تعیین می کنند و در صورتی که مردم در انتخابات شرکت نکنند ، اجانب و بیگانگان برای ایران تصمیم خواهند گرفت و حضور مردم مانع ورود دشمنان می شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی دارد.
7341/6103 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.